Cele trei intreprinderi simulate participante la targul din Italia provin de la Academia de Studii Economice din Bucuresti (ASE), Universitatea „Dunarea de Jos” din Galati si Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu, parteneri in cadrul proiectului SIMPRACT si au fost selectate in urma competitiei derulate cu ocazia Targului National al Intreprinderilor Simulate SIMPRACT, care a avut loc in luna februarie 2015 la Bucuresti.
Proiectul SIMPRACT a oferit sansa, pentru 3 studenti din fiecare intreprindere simulata premiata la targul de la Bucuresti de a-si reprezenta firmele, proiectul si universitatea la Targul international de la Venetia, asigurand finantare pentru achitarea taxei de participare la targ, precum si pentru transportul, cazarea si masa studentilor participanti.
Studentii au fost insotiti la targ de dl. prof. univ. dr. Ovidiu Nicolescu, presedinte CNIPMMR si manager de proiect SIMPRACT, de reprezentanti ai echipei de management si implementare a CNIPMMR, precum si de profesori reprezentanti ai universitatilor din care proveneau studentii participanti.
In cadrul Targului international de la Jesolo (Venetia) si-au prezentat oferta de produse sau servicii 66 de firme de exercitiu si intreprinderi simulate, provenind de la institutii educationale din Italia, Romania, Austria, Polonia si Cehia.
Pe parcursul celor doua zile de targ, studentii SIMPRACT au avut ocazia de a-si exersa tehnicile de negociere, vanzare, marketing si comunicare, relationand cu celelalte firme participante si incheind tranzactii cu acestea. Munca studentilor a inceput insa inainte de participarea efectiva la targ, prin pregatirea materialelor de promovare, a conceptului de stand, a filmelor de prezentare, precum si prin contactarea altor firme participante, pentru derularea de negocieri preliminare.
Eforturile studentilor participanti, precum si ale intregii echipe formate din CNIPMMR si cele 3 universitati partenere participante, au fost incununate de succes, fiecare dintre cele trei intreprinderi simulate obtinand cate un premiu la competitiile organizate, astfel:
• SMART OWL (Universitatea ”Dunarea de Jos” din Galati) - locul 1 la competitia "Look: here I am!"
• ALPHA CONSULTING (Academia de Studii Economice din Bucuresti) - locul 2 la competitia pentru cel mai bun spot publicitar
• PROSIM (Universitatea ”Lucian Blaga” din Sibiu) - locul 3 la competitia pentru cel mai bun spot publicitar
Proiectul SIMPRACT este coordonat de CNIPMMR si implementat in parteneriat cu PTIR si cu 8 prestigioase universitati din Romania: Academia de Studii Economice Bucuresti (ASE), Universitatea „Ovidius” din Constanta, Universitatea „Dunarea de Jos” din Galati, Universitatea din Craiova, Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu, Universitatea Tehnica „Gheorghe Asachi” din Iasi, Universitatea ”Valahia” din Targoviste, Universitatea „Constantin Brancusi” din Targu-Jiu.
SIMPRACT se deruleaza in perioada 1 aprilie 2014 - 30 noiembrie 2015, este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 si are un buget total de 17.384.209,71 lei.
Pentru mai multe detalii despre proiect, va rugam sa accesati site-ul www.simpract.ro sau sa contactati Directia Proiecte a CNIPMMR la adresa [email protected].
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro