De-a lungul timpului, alimentată de povești și mituri, imaginea arahnidelor a devenit una care trezește o sumedenie de sentimente în rândul oamenilor, de la frică la admirație. Iar popularitatea lor le-a făcut să intre în atenția industriei cinematografice. Aceasta a fost premisa de la care a început campania de comunicare a expoziției. Numele Țesături periculoase este inspirat din lumea filmului, de data aceasta păianjenii și scorpionii fiind în rolurile lui Michelle Pfeifer, Keanu Reeves sau John Malkovich. De altfel, campania de comunicare a prezentat expoziția fix ca o lansare de film.
Comunicarea a avut a avut două faze – teasing și reaveal. În partea de teasing SENIORHYPER a îndemnat publicul să îi aștepte cu sufletul la gură pe actorii din rolurile principale, Muzeul “Antipa” transformându-se cu această ocazie într-un spectacol inedit. După sosirea la București a acestora, publicul a fost invitat la premieră, acolo unde vizitatorii au avut posibilitatea de a se întâlni cu personajele principale – Văduva Neagră și Tarantula.
Campania a fost comunicată prin materiale de presă, print și online, execuţii OOH, newsletters, spoturi radio și prin intermediul Facebook.
„Expozițiile cu animale vii, indiferent de speciile pe care le prezintă, sunt unele dintre cele mai iubite și dorite activități publice temporare, fiind așteptate cu mare interes de către publicul vizitator. Anul acesta am ales să prezentăm publicului o expoziție de păianjeni și scorpioni vii. De ce tocmai aceștia, când mulți oameni manifestă teamă față de aceste creaturi?
Ei bine, tocmai din acest motiv. Pentru a le alunga teama! Misiunea noastră ca muzeu este să promovăm respectul față de natură. Respectul vine odată cu înțelegerea și cunoașterea. Prin organizarea acestei expoziții dorim să facem cunoscute publicului aceste creaturi minunate, care sunt arahnidele iar SENIORHYPER ne-a sprijinit din plin în îndeplinirea acestui obiectiv. Deși au fost nevoiți să lucreze într-un interval de timp extrem de strâns, au înțeles foarte bine care ne sunt nevoile și ce așteptări avem din partea lor. Ideile creative propuse nu doar că au îndeplinit standarde înalte din punct de vedere grafic, dar s-au dovedit a fi și eficiente din perspectivă "comercială", în numai 3 săptămâni de la lansare expoziția înregistrându-se un număr record de vizitatori. Le mulțumim pentru succesul obținut!” a declarat Dr. Luis Ovidiu Popa, Director General, Muzeul Grigore Antipa.
„Am crescut cu Spider-Man și aventurile lui așa că apropierea de eroul meu din copilărie a fost mai mult decât binevenită. Ca să lucrăm pentru Țesături periculoase a trebuit să citim o mulțime de lucruri despre păianjeni așa că dacă s-ar întâmpla ceva cu persoana care se ocupă de expoziție din partea Muzeului Grigore Antipa (ar fi mușcată de un păianjen de exemplu) aș putea să-i țin locul măcar pentru câteva ore. A fost cu totul și cu totul special să putem lucra pentru Muzeul Grigore Antipa și pentru această expoziție. Cred că răsplata cea mai mare și total neașteptată a fost când am fost invitați de către muzeu cu o zi înainte de lansare și am putut să vedem de-aproape vedetele și chiar să ținem în palme o tarantula” spune Vasile Alboiu, Creative Director SENIORHYPER.
Echipa SENIORHYPER a fost formată din Vasile Alboiu (Creative Director), Alin Marghidanu (Group Creative Director), Alexandru Gheorghe (Art Director), Vlad Emandi (Flash Designer) și Ximena Drăgușin (Digital Activation Director).
Componenta de media a campaniei este semnată de Initative.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro