Până în 2021, compania își propune atingerea cifrei de afaceri anuală de 10 milioane euro în baza dublării spațiului de producție în urma unei investiții în valoare de 1.000.000 euro și alocarea unui buget de marketing și promovare în valoare de 400- 500.000 euro/an.
Evoluția companiei se reflectă și la nivelul spațiului de lucru. Anul 2016 reprezintă prilejul pentru extinderea unității Alevia după achiziția unei hale cu o suprafață totală de aproximativ 2000 mp, cu o investiție totală estimată la 1 milion euro. Hala va găzdui depozitul, producția de ceaiuri și linii noi de producție. În urma extinderii, suprafața depozitului va crește de la 170 mp la 600 mp și va fi organizat pe trei nivele, iar departamentul de ceaiuri va fi extins de la 150 mp la 500 mp. În ceea ce privește liniile noi de producție, acestea vor consta în trei game noi, fiecare gamă având minim 25 de produse, iar investiția este estimată la 500.000 euro. Noua investiție presupune și o creștere cu 15% a numărului de angajați, după finalizarea halei ajungându-se la un număr total de 211 angajați și achiziția de noi utilaje menite să dubleze capacitatea de producție. Întregul proces de extindere este estimat să dureze un an și jumătate.
Pentru următorii doi ani, obiectivele de dezvoltare Alevia vizează menținerea unui trend de creștere a vânzărilor între 15-20% anual și intrarea pe 7 noi piețe prin lansarea a 150 de produse dedicate.
Calitatea înaltă la prețuri accesibile și responsabilitatea asumată față de angajați și societate reprezintă de asemenea prioritățile companiei. Alevia oferă angajaților oportunități continue de dezvoltare, recompensându-i pentru performanță și loialitate. De asemenea, susține dezvoltarea comunității prin programul de reponsabilitate socială devenit deja tradiție, prin intermediul căruia oferă suplimente alimentare și ceaiuri centrelor de bătrâni și copii.
“ Armonia, echilibrul și empatia sunt pilonii care stau la baza companiei Alevia. Aceste valori sunt inspirate de Bucovina, ținutul unde a luat naștere brandul și care ne-a învățat să repectăm natura și darurile sale. Natura ne oferă răspunsul pentru sănătate, iar noi, la Alevia, am învățat cum să folosim ajutorul dat de natură și să îl oferim tuturor prin intermediul suplimentelor alimentare și a ceaiurilor pe care le producem. Ne-am asumat responsabilitatea de a oferi mai mult decât un produs, dorim să îi încurajăm pe oameni să cunoască puterea plantelor și astfel să ducă o viață mai bună. Nu poate fi vorba de jumătăți de măsură când vine vorba despre produsele Alevia și, așa cum spune motto-ul nostru – Ceea ce merită să fie făcut, merită să fie bine făcut (Nicolas Poussin)-produsele noastre nu pot fi decât de calitate înaltă la un preț accesibil, fapt care ne-a asigurat până acum un loc în topul preferințelor oamenilor”, a declarat Dr. Florin Mitocaru, director general Alevia.
Manifest pentru extract de calitate
Misiunea Alevia pentru importanța calității extractului de plante în producerea suplimentelor alimentare este completată de cea mai recentă campanie manifest lansată de brandul românesc. Având trei componente, TV, online și print, bugetul de promovare alocat este de 600.000 euro. Scopul campaniei este de a crește gradul de conștientizare atât al consumatorilor, cât și al celorlalți producători față de nevoia de a introduce în suplimentele alimentare numai extracte de calitate înaltă din plante.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro