„Cea mai mare comandă din sectorul rezidenţial a fost făcută anul acesta în luna august, de către o familie din Breaza - Prahova, care s-a îndrăgostit de conceptul Kuma şi de simplitatea design-ului nordic. Clientul a achiziţionat un pachet complet, valoarea totală a investiţiei făcute pentru utilarea băilor şi a bucătariei ridicându-se la aproximativ 20.000 de euro”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România.
Potrivit acesteia, comanda a inclus concepte pentru cele patru băi din locuinţă (lavoare, mobilier, placări pentru zonele de duş cu Rector, singurul material care se pretează la crearea conceptelor unicat), mobilier de bucătărie Kuma Nordline cu blat în suprafaţă continuă, precum şi glafuri exterioare şi interioare pentru ferestre şi un lavoar cu blat de lucru pentru foişorul din grădină.
„Acest client a optat pentru pachetul Kuma All for You ce a cuprins toată gama de produse din portofoliul KUMA. În plus, datorită acestei opţiuni, montajul a fost oferit bonus şi discountul dat pe acest pachet a fost unul generos”, a mai spus Camelia Olesen.
40% din afacerile Kuma, realizate pe segmentul rezidenţial
Conform estimărilor companiei, aproximativ 40% din cifra de afaceri internă este reprezentată de clienţii finali care investesc în propria locuinţă, restul de 60% fiind datorată sectorului comercial (hoteluri, pensiuni, clădiri de birouri, mall-uri, spitale etc.).
În ceea ce priveşte cele mai bine vândute produse Kuma din acest an pe segmentul rezidenţial, blaturile de bucătărie adaptate în funcţie de spaţiul şi forma dorite de client, lavoarele matrimoniale cu două boluri turnate în acelaşi blat, sau lavoarele cu un design deosebit se află în topul celor mai apreciate produse.
“În România, clienţii investesc deopotrivă în utilarea bucătăriilor, cât şi a băilor, lavoarele personalizate pe spaţiul fiecărei băi sau cele cu un design avangardist, aflându-se în topul preferinţelor”, a adăugat Camelia Olesen.
Când vine vorba de materialele şi culorile preferate de către români în materie de lavoare, quartz-urile în mix cu sticla sau cu perle sidefate în nuanţe de beige, maron şi cărămiziu, reprezintă una dintre cele mai atractive combinaţii. De asemenea, blaturile de bucătărie din materiale naturale, dure, aşa cum este piatra compozit, sunt din ce în ce mai căutate.
“Un atuu incontestabil al lavoarelor Kuma este reprezentat de procedeul de turnare a bolurilor direct în blat. Întrucât produsele sunt compacte, clienţii au garanţia că nu vor avea infiltraţii de apă la îmbinări, astfel prelungind şi durata de viaţă al mobilierului”, a declarat, la rândul său, Oana Toader, Consultant Vânzări Kuma România
Discount de 50% pentru conceptul Kuma DISTINTO 110 de Crăciun
Pentru a veni în sprijinul clienţilor care îşi doresc amenajarea locuinţei cu produse deosebite, în luna decembrie, Kuma oferă discount de 50% pentru primele şase persoane care vor achiziţiona conceptul pentru baie Kuma DISTINTO 110 format din lavoar cu o lungime de 110 cm, în formă curbă, blat, mobilier şi cuier port-prosop. Pentru a beneficia de această reducere, în limita stocului disponibil, clienţii trebuie să facă achiziţia direct din showroom-ul KUMA sau online.
“De Crăciun, visele clienţilor Kuma prind contur. Pentru a insufla spiritul Sărbătorilor în sufletul acestora, ne-am gândit să le facem o surpriză. Astfel, primele şase persoane care vor achiziţiona conceptul pentru bucătărie Kuma DISTINTO 110, vor beneficia de un discount de 50% la preţul din catalog, economisind aproximativ 3.000 de lei”, a încheiat Camelia Olesen.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro