Pentru anul 2012 Novensys a avut un focus puternic pe soluțiile Dynamics, gestionând circa 130 de clienți Microsoft Dynamics NAV, AX și CRM. Astfel, Novensys acomodează în portofoliul său de soluții toată suita Dynamics cu intenția de a acoperi cât mai bine cerințele pieței, atât din punct de vedere funcționalități de business cât și complexitate.
Cea mai mare parte a clienților companiei utilizează Microsoft Dynamics NAV, încadrându-se în categoria companiilor mijlocii și în creștere – din verticalele Retail, Distributie & Logistică, Utilități și Producție & Servicii Profesionale. Portofoliul Novensys este de asemenea pregătit și pentru proiecte pentru companii mari și foarte mari, pe care le adresăm cu Microsoft Dynamics AX. Acestea împreună susțin creșterea afacerii Novensys pe segmentul Microsoft Dynamics.
Zona CRM vine în întregirea nevoilor clienților, indiferent de segmentul de business unde aceștia își desfașoară activitatea. În ultimii 2 ani Novensys a dezvoltat o extensie a acestei soluții, pentru companiile al caror specific presupune activitatea de call center, Novensys for Contact Center, ca unic punct de contact cu clienții și furnizorii acestor companii.
“Companiile care investesc în proiecte software și mă refer acum în special la proiecte de ERP, investesc de fapt în optimizarea fluxurilor și în controlul costurilor asigurându-și astfel vizibilitatea directă și detaliată asupra fiecărei resurse. Indiferent de profilul de companie de care vorbim, faptul că managerii au acces la informații consolidate, corecte și mai ales la timp, oferă companiilor viziune pe termen lung și o proiecție asupra resurselor necesare investițiilor în inovare și dezvoltare de noi produse și servicii. Aceste companii vor rezista în piață, se vor dezvolta organic și vor fi un motor important de creștere economică” a declarat Cezar Golumbeanu, President & CEO Novensys.
În zona de valoare adaugată pe care Novensys o oferă clienților săi, putem menționa cea mai mare și experimentată echipă Dynamics din țară implicată în proiectele de localizare a soluțiilor pentru România capabilă să răspundă în cel mai scurt timp atât solicitărilor clienților cât și cerințelor legislative foarte dinamice (vezi ultima modificare a TVA-ului).
Din punct de vedere al cifrei de afaceri pe licențe și servicii de implementare Microsoft Dynamics, businessul Novensys a fost dublat pe Dynamics în cursul anului 2012.
Aceste creșteri sunt rezultatele înțelegerii arătate de mediul de afaceri din România din ultimii ani, și anume că susținerea unei afaceri sănătoase pe termen mediu și lung se poate face printr-o strategie coerentă în cadrul căreia un pilon important este chiar adopția unui sistem integrat de management.
Pentru 2013 Novensys își propune să își alinieze strategia cu lansările noilor versiuni de soluții Microsoft Dynamics NAV 2013, AX 2012 R2 și CRM 2011 Polaris, propunându-și susținerea pe creștere, atât prin atragerea de clienți noi cât și prin migrarea clienților existenți pe cele mai noi tehnologii.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro