Capitalul va fi utilizat pentru extinderea capacităților operaţionale ale companiei şi creşterea competitivităţii sale în industria call center şi BPO în Europa de Est, prin investiţii în tehnologii, resurse umane şi strategii de dezvoltarea durabilă a afacerii. O mare parte din investiţii va fi utilizată pentru extinderea operaţiunilor în România, prin deschiderea celei de-a doua platforme operaționale până în decembrie 2011.
Deşi încă o companie tânără (CallPoint a fost fondată în anul 2004, şi a început operaţiunile în România în 2007), obiectivul acesteia este de a ajunge la un număr de 4000 de angajaţi în întreaga regiune până în 2013. În conformitate cu strategia pentru dezvoltare durabilă a afacerii, a fost programată și implementarea certificării ISO 14001:2004.
CallPoint New Europe este axată pe 4 coordonate industriale: Travel & Leisure, Retail & E-commerce, Servicii Financiare, High-Tech şi Media (Telecomunicaţii, Software şi Divertisment). În 2008, Global Finance a investit deja 1 milion euro în companie prin intermediul fondului sau de investitii. În 2010, CallPoint New Europe a inregistrat o creştere de 64% a cifrei de afaceri şi o creștere a numărului de angajati cu 200 față de anul precedent. În prezent, centrul de contact are 900 de angajați în 3 platforme operaționale: Sofia (550), Plovdiv (50) şi Bucureşti (300). CallPoint este una dintre cele mai mari companii de outsourcing independente din Europa de Est.
CallPoint este certificată ISO 9001:2008 (Managementul Calitatii), ISO 27001:2005 (Managementul Securitatii Informatiilor), precum și PCI DSS (Standardul de securitate a datelor din industria platilor cu cardul).
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro