4 Motive pentru care afacerea ta are nevoie de promovare online

12 ianuarie 2022
Autor:
Content SEO

Marketingul online este mult mai important decat un site web elegant pentru compania ta. In societatea actuala bazata pe internet, a devenit necesar ca afacerile, atat cele mari, cat si cele mici, sa isi creeze o prezenta online care sa atraga consumatorii. De ce? Pentru a ajunge in mod continuu la un public cat mai larg si pentru a creste vanzarile.

Internetul a deschis portile catre o economie digitala complet noua, pe care multi consumatori o prefera in locul punctelor de vanzare traditionale din caramida si mortar. Conform calculelor specialistilor, vanzarile de comert electronic au depasit 4 trilioane de dolari in anul 2020 la nivel mondial. Aceste cifre reflecta tendinta de crestere a cumparaturilor online.

Din pacate, multe companii nu sunt constiente de importanta marketingului online, unele dintre ele nu au un buget alocat acestui domeniu, iar altele, pur si simplu, nu isi dedica suficient timp pentru realizarea unei strategii de promovare online. Succesul in afaceri inseamna sa oferi clientilor exact ceea ce isi doresc cu usurinta. Firmele de top din intreaga lume sunt inaintea concurentei dintr-un motiv: stiu cum sa acceseze pietele de comert electronic in evolutie.

Hai sa discutam cateva motive pentru care afacerea ta ar trebui sa ia in considerare marketingul online:

​1. Tot mai multi oameni sunt in mediul online.

Consumatorii online remodeleaza tendintele de cumparaturi si creeaza tot mai multe oportunitati pentru afaceri din intreaga lume. Conform estimarilor, 54% dintre consumatori cumpara produse online saptamanal sau lunar. Se preconizeaza ca aceste cifre vor fi din ce in ce mai mari de la an la an, reflectand cresterea timpului petrecut in online de clienti.

Indiferent de industria in care opereaza afacerea ta, este crucial sa creezi o imagine online care sa atraga clienti. Pana la urma, doresti sa obtii vanzari atat prin mediul online, cat si prin mediul magazinului fizic. Asadar, de ce sa nu iti valorifici prezenta pe internet?

​2. Competitorii tau o fac, asa ca trebuie sa o faci si tu si sa o faci chiar mai bine.

Intr-un mediu puternic competitiv, renuntarea la ideea de promovare online nu este nici macar o optiune. O analiza simpla a concurentei iti va arata cati dintre rivalii tai opteaza pentru canalele de marketing online. Important este insa sa o faci mai bine decat ei, mult mai bine. Instrumentele de marketing digital ofera o multime de optiuni pentru a experimenta branding si marketing online. Treaba ta este sa faci un plan de promovare care sa se potriveasca ideologiei tale de afaceri, sa atraga clienti si sa nu-ti depaseasca bugetul.

​3. Vizarea publicului potrivit este mai usor online.

Au trecut de mult vremurile in care marketingul universal era cel mai eficient. In prezent, este nevoie de o strategie de marketing mai personalizat si mai precis. Pentru fiecare produs sau serviciu, exista un consumator undeva acolo. Cum gasesti acesti clienti si cum sa iti prezinti ofertele de produse? Promovarea online este raspunsul! Cu atat de multe canale online si platforme de social media, poti viza piete specifice oriunde pe glob. De exemplu, Facebook, Twitter si Instagram iti permit sa cauti anumite grupuri de consumatori bazate pe date demografice, interese, regiuni geografice si multe altele. Asta inseamna ca iti poti promova produsele si serviciile catre consumatorii potriviti si iti poti imbunatati potentialul de vanzari.

​4. Promovarea online este rentabila.

Nu toate companiile au bugete mari pentru marketing. Afacerile mai mici par sa se lupte cel mai mult atunci cand vine vorba de alocarea de fonduri in scopuri de marketing, ceea ce creeaza o concurenta neloiala. Dar marketingul online a nivelat acest joc pentru toata lumea. Internetul ofera oportunitati egale tuturor afacerilor, indiferent de dimensiune, buget sau locatie. Tot ce trebuie sa faci este sa gasesti instrumentele si serviciile online potrivite, cum ar fi marketingul de continut, optimizarea pentru motoarele de cautare si social media marketing pentru a-ti pozitiona afacerea online. Mijloacele traditionale de publicitate, cum ar fi panourile publicitare, televiziunea sau radioul te pot costa o avere si s-ar putea sa nu aiba impact. Cu toate acestea, marketingul digital nu este doar ieftin, dar ofera mai multa accesibilitate pe tot globul.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram