Multi proprietari de afaceri stiu ce este SEO si cat este de important pentru un site web. De fapt, SEO a devenit atat de important incat valoarea sa se extinde dincolo de motoarele de cautare.
Pe scurt, SEO este cea mai buna modalitate prin care iti poti face site-ul web mai vizibil, ceea ce inseamna mai mult trafic si mai multe oportunitati de a converti potentialii clienti in clienti. Iata patru motive pentru care fiecare proprietar de afacere ar trebui sa acorde mai multa atentie acestui tip de optimizare SEO.
Optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare este importanta, deoarece topul clasamentelor de cautare are o valoare imensa pentru proprietarii de site-uri web. Se estimeaza ca trei din patru clicuri din cautarile pe internet merg pe primele cinci pozitii de pe Google. Exista milioane de pagini pe web care pot corespunde unui potential cuvant cheie. Orice site care spera sa creasca in cautari cu un anumit cuvant sau expresie, va trebui sa se asigure ca site-ul este optimizat corespunzator.
Dispozitivele mobile au sporit, de asemenea, importanta SEO. Pe smartphone-uri si tablete, se efectueaza mai multe cautari decat oricand. Si cum motoarele de cautare implementeaza algoritmi specifici pentru cautarea mobila si locala, exista noi oportunitati pentru site-urile web de a ajunge in topul rezultatelor.
Traind atat de mult in era informatiei, este usor sa uitam cat de magic este faptul ca internetul functioneaza atat de bine si de repede. Desi exista trilioane de pagini de continut indexate, motoarele de cautare o pot gasi pe cea care raspunde unei anumite interogari in cateva secunde. Daca nu consideri ca acest lucru este uimitor, viziteaza o biblioteca si utilizeaza vechiul sistem de cautare a unei informatii. Posibilitatea de a gasi raspunsul la orice intrebare in doar cateva secunde, a schimbat accesul la cunoastere a intregii lumi.
Desi exista miliarde de utilizatori pe internet si trilioane de cautari care au loc in orice secunda, utilizand optimizare SEO, proprietarul unui site web se poate asigura ca va ajunge la publicul tinta cu continutul pe care il are. Oricine detine un site web sau creeaza continut, trebuie sa foloseasca SEO in descrierile video, in titlurile postarilor de blog si in numele imaginilor, daca doreste ca munca pe care o depune sa fie vazuta de persoanele care cauta exact ceea ce ofera site-ul lui.
Majoritatea oamenilor considera SEO ca un serviciu disponibil doar pentru site-uri web, dar aceasta optimizare poate ajuta si companiile care nu au o pagina web. Motoarele de cautare extrag informatii prezente in afara site-urilor web si companiile beneficiaza de fiecare data cand apar in cautari. Multi utilizatori de smartphone cauta anumite companii pe Google doar pentru a obtine o adresa sau un numar de telefon. Daca o companie este prezenta pe Google My Business sau are un profil similar care este listat undeva online, aceasta poate beneficia de un rezultat bun in cautari fara a avea un site web.
De fapt, Google My Business si Google Maps ofera informatiile de care are nevoie un utilizator, fara sa fie necesar ca acesta sa acceseze un site web. O companie cu un cont Google My Business poate adauga numere de telefon, imagini, descrieri si multe alte informatii care nu vor aparea intr-o cautare obisnuita in Google. De asemenea, Google va putea afisa recenzii de la clienti si informatii despre companie, precum si localizarea. Utilizand cuvinte cheie in descrierea pentru contul Google My Business, o companie poate fi gasita de si mai multi consumatori care cauta un anumit serviciu.
SEO nu este doar pentru Google sau pentru motoarele de cautare in general. Capacitatea de a cauta prin continut este necesara pentru orice site cu multe pagini, cum ar fi platformele de cumparaturi sau retelele sociale. O strategie SEO bine pusa la punct, este cel mai bun mod de a te asigura ca o mare parte din continutul generat de afacerea ta este vazuta de utilizatorii oricaror platforme de pe internet. O optimizare SEO buna poate chiar face site-urile de comert electronic mai eficiente, ajutand consumatorii sa gaseasca produsele pe care si le doresc cu adevarat.
Proprietarii de companii care doresc ca utilizatorii sa le gaseasca paginile si continutul pe retelele de socializare, ar trebui sa foloseasca un SEO bun in descrierile de pagina sau profil si in continutul postarii. Cautarea interna pe platforme nu este de obicei la fel de robusta ca cea efectuata pe Google sau Bing, dar este suficient de buna pentru a prinde cativa utilizatori cu cuvintele cheie potrivite.
Pentru servicii seo performante puteti apela la serviciile https://sicmedia.ro/
In concluzie, SEO este cu adevarat important pentru proprietarii de afaceri. Indiferent daca afacerea este online sau nu, SEO poate ajuta consumatorii tinta sa gaseasca produsul, informatia sau serviciul de care au nevoie.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro