Agentiile de turism pot sa-si largeasca oportunitatile de castig intelegand ce este in mintea clientilor actuali si viitori. Cu totii facem ipoteze cu privire la modul in care conducem activitatea de zi cu zi. Din pacate, multe ipoteze nu se bazeaza pe o cercetare solida sau pe intelegerea clientilor nostri. Cheia este sa separam realitatea de fictiune. Prin intelegerea procesului decizional al turistilor, agentiile de turism pot rezolva mai repede cele mai importante nemultumiri ale clientilor.
Iata care sunt cele mai importante motive pentru care turistii apeleaza la o agentie de turism:
1. Ofera cele mai bune optiuni si preturi
Nu este vorba numai de pret. Clientii apeleaza la agentiile de turism pentru a le oferi cea mai buna solutie pentru nevoile lor individuale. Avem tendinta sa ne gandim ca pretul este acela care vinde si nu neaparat ce doreste clientul. Oferta trebuie sa corespunda nevoilor clientului care includ date, calitatea locului de cazare, politica de anulare, dotari de agrement, usurinta de a desfasura afaceri, etc. Se poate sa nu fie vorba numai de pret.
Nu exista doi clienti la fel. Ce functioneaza pentru unul s-ar putea sa nu functioneze pentru celalalt. Acordarea de timp pentru intelegerea clientului poate creste procentul de vacante vandute. Pretul este important cand este singurul lucru pe care il oferi.
2. Economie de bani
Economia de bani nu se refera doar la pret. Se ofera mai mult la valoare. Daca hotelul nu este in locatia potrivita, daca linia de croaziera nu a fost cea potrivita, iar terenul de golf nu este potrivit... nu conteaza cat mult a economisit clientul. Nu se vor mai intoarce la tine. Economia de bani este importanta pentru clienti doar dupa ce au evaluat intreaga oferta.
Valoarea este cea pe care o cauta. Aceasta este zona in care agentia de turism poate sa faca diferenta. Prin cunoasterea clientului poti oferi oferte relevante si strategii de economie costuri. Schimband o data, locatia unei camere, fiind deschis la ofertele de zbor, etc... toate pot aduce economie de bani. Nimani nu vrea sa plateasca mai mult decta e necesar. Clientii se vor lauda prietenilor cu economia facuta, indiferent daca e vorba de o camera de hotel sau un loc in avion. Valoarea perceputa si primita este foarte importanta.
Tineti cont de faptul ca daca clientul a avut o vacanta proasta, nu veti auzi de la el cat a economisit.
3. Cunoasterea produsului
Clientii cumpara buna cunoastere. Acesta este cel mai important atribut pe langa oferta, pret si obtiunile produsului. Agentiile de turism pot deveni experti daca au pregatirea adecvata si cunostintele care sa-i sustina. Acesta este motivul pentru care educarea continua este necesara, chiar daca esti intr-un birou sau acasa.
De asemenea, nu poti fi expert in toate. E important sa restrangi sfera de aplicare in produse turistice si experiente. Cu toate astea, cheia este sa fii cel mai bun in ce alegi.
Invata despre produsele turistice pe care le recomazi. Perspectiva ta este ceea pentru care vor plati clientii tai. Buna cunoastere este resursa ta cea mai valoroasa.
4. Abilitatea de a raspunde la intrebari legate de siguranta
Siguranta si securitatea au stat mereu in fruntea preocuparilor turistilor. Clinetii cauta informatii actualizate cu privire la destinatiile de vacanta. In lumea de azi, acestea sunt importante.
Nu se pot face presupuneri cu privire la o destinatie, in special internationala, fara informatii actualizate fie ca sunt referitoare la situatia politica, sanatate, terorism sau vreme. Stim cu totii cat de rapide sunt schimbarile.
5. Economie de timp
Cum se masoara azi valoarea? Obsinuia sa fie pret x calitate egal valoare. Acum este pret x calitate x personalizare impartit la timp si energie.
Clientii nu au timp. Traim intr-o societate lipsita de timp. Sase din zece turisti simt ca nu au timp suficient pentru vacanta. Valoarea unei agentii de turism este abilitatea de a oferi o vacanta personalizata la calitatea si pretul adecvate si, mai important, economisind timp si energie pentru clientii sai.
Valoarea agentiilor de turism va continua sa creasca daca lumea continua sa ramana complicata, privanta de timp si stresanta. Clientii se vor intoarce la expertii in calatorii care se vor comporta ca niste adevrati consultanti pentru vacanta.
Agentiile de turism care au strategiile potrivite pentru a aborda aceste motive vor obtine un succes mai mare in pastrarea clientilor si atragerea de clienti noi.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro