52 din consumatorii belVita iau micul dejun in fiecare zi

9 noiembrie 2011
Autor:
dowmedia08

Sondajul face parte din campania derulata de Belvita pentru realizarea continutului cartii - Mic Dejun 2.0, cu cel mai mare numar de autori din Romania.

La acest sondaj , realizat prin intermediul aplicatiei dedicate de pe pagina de Facebook a belVita Start au raspuns 795 de persoane. Dintre acestia, 52% dintre consumatorii belVita iau micul dejun zilnic, in timp ce alti 25% iau aceasta masa de 4-5 ori pe saptamana.

72.2% din consumatorii care iau micul dejun mai putin de o data pe saptamana sunt constienti de importanta acestei mese, insa declara ca nu o pot lua in fiecare zi. Principalele motive sunt lipsa timpului (57.94%) si absenta senzatiei de foame in acea perioada a zilei (38.10%), in timp ce 3.97% argumenteaza ca le este suficienta o gustare mica (covrig, saratele).

“Suntem incantati de numarul mare de consumatori belVita Start care au raspuns invitatiei de a participa la definirea culturii micului dejun prin contributiile lor la continutul cartii Mic Dejun 2.0. Rezultatele obtinute ne arata ca in prezent consumatorii din Romania sunt din ce in ce mai constienti de importanta primei mese a zilei si fac tot posibilul pentru a avea un regim alimentar echilibrat si sanatos” a declarat Maria Burnuz, Brand Manager Kraft Foods.

Pe parcursul celor 4 saptamani dedicate culegerii de informatii de la consumatori, prin intermediul paginii de Facebook belVita Start fanii romani au postat 567 de retete proprii pentru mic dejun, definitii , asocieri neobisnuite pentru prima masa a zilei si au folosit aplicatiile dedicate de pe pagina pentru a vota retete de mic dejun sau a raspunde la sondajul despre obiceiurile de mic dejun ale romanilor.

Campania este urmata acum de etapa de validare a continutului, selectarea co-autorilor in baza criteriilor prezentate in regulamentul acesteia si lansarea oficiala a cartii Mic Dejun 2.0 in urmatoarea luna.

Mic Dejun 2.0 este un proiect demarat de belVita Start, singurii biscuti special creati pentru micul dejun de pe piata din Romania, care va avea ca rezultat final publicarea unei carti despre cultura micului dejun. Aceasta va include retete, curiozitati si obiceiuri legate de prima masa a zilei, informatii nutritionale utile despre alimentele cele mai folosite la micul dejun si multe altele. Cartea este realizata prin contributiile aduse de catre fanii de pe Facebook si cu sprijinul medicului nutritionist Corina Zugravu.

***
belVita Start sunt biscuiţi delicioşi, crocanţi, special creaţi pentru a fi parte a unui mic dejun echilibrat şi sanatos. Fabricati din ingrediente atent selectionate, bogati in cereale, biscuitii Belvita Start sunt o sursã de fibre, vitamine şi minerale. S-a demonstrat ca, atunci cand sunt consumati ca parte a unui mic dejun echilibrat, ei elibereazã treptat carbohidrati timp de 4 ore* si te mentin in formã toatã dimineata.

Despre Kraft Foods
Kraft Foods Inc. (NYSE: KFT), cu sediul in Northfield, Ill., este o forţa globala in industria alimentara, cu un portofoliu de marci fara egal, iubite de consumatori. Kraft Foods comercializeaza cu succes produse delicioase precum biscuiţi, dulciuri, bauturi, branzeturi, mezeluri şi semipreparate in aproximativ 170 de ţari. Compania a inregistrat in 2010 venituri de 49,2 miliarde de dolari, peste jumatate din aceasta suma provenind din afara Americii de Nord. 11 dintre marcile simbol ale companiei – Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia şi Trident – genereaza venituri de peste 1 miliard de dolari anual, iar 40 dintre marcile sale sunt iubite de consumatori de peste un secol. Lider in inovaţie, marketing, sanatate & wellness şi dezvoltare durabila, Kraft Foods este cotat la Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index şi Ethibel Sustainability Index. Pentru mai multe informaţii, va rugam vizitaţi www.kraftfoodscompany.com şi www.facebook.com/kraftfoodscorporate

Kraft Foods Romania
Kraft Foods este prezenta pe piaţa din Romania incepand cu anul 1994. Marcile Kraft Foods din Romania sunt: Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piaţa MEMRB, Kraft Foods deţine poziţia numarul 1 pe piaţa de cafea şi ciocolata in Romania şi o poziţie importanta pe piaţa de biscuiţi. Pentru mai multe detalii accesati http://www.kraftfoodscompany.com/ro/ro/home/index.aspx

*Demonstrat in 5 studii clinice unde, ca parte a unui mic dejun echilibrat, au fost consumati 4 biscuiti cu o portie de fructe, una de lactate si o bautura (suc de fructe, ceai, etc).

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram