Ponderea cea mai mare in utilizarea tichetelor cadou Chèque Déjeuner Romania in campaniile de crestere a vanzarilor o au activitatile de marketing (50%), cheltuielile pentru protocol (aproximativ 1/4 din vanzari) si reclama si publicitatea (aproximativ 1/5 din vanzari). Pe ultimele locuri se afla utilizarea tichetelor pentru promovarea pe pieţe existente sau noi si comenzile pentru studiile de piaţa.
In ceea ce priveste domeniile in care activeaza aceste companii, in top se situeaza jucatori din industria auto (echipamente, mecanica si service auto), institutiile financiare, companii din FMCG, precum si producatori de articole tehnice si industriale din textile. Pe urmatoarele locuri se afla companii din domenii precum importul si distributia de produse farmaceutice, aparatura si intrumentar medical sau magazine cu articole si aparatura electronica.
„In contextul multiplelor facilitati fiscale oferite pentru achizitia tichetelor cadou, tot mai multe companii apeleaza la aceste instrumente pentru campanii de crestere a vanzarilor, fie ca este vorba despre campanii de marketing, incentives in cadrul studiilor de piata sau pentru distribuitori. Observam un trend ascendent pronuntat in acest domeniu in general, iar in particular ne asteptam la o crestere vizibila in domeniul auto si de piese auto, unde acest tip de tichete poate fi folosit cu succes pentru recompensarea service-urile, distribuitorilor sau utilizatorilor finali”, declara Elena Pap, Director General Chèque Déjeuner Romania.
Studiul arata ca pentru companiile farmaceutice si jucatorii de pe piata IT, tichetele cadou sunt utilizate in principal pentru campanii de recompensare a distribuitorilor si resales. In acelasi timp, managerii din zona de FMCG aleg sa foloseasca cel mai des acest tip de tichete pentru motivarea retelei nationale de distribuitori.
Cele 500 de companii incluse in studiu au achizitionat tichete cadou Chèque Déjeuner Romania in perioada octombrie 2013 – martie 2014.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro