Competitia a atras la start 221 de bloguri, dintre care 181 au participat activ, la una sau mai multe probe, iar 72 de bloggeri au scris pentru toate cele 24 de provocari creative propuse de sponsori in cadrul SuperBlog 2014, pe teme dintre cele mai diverse, de la cele despre domeniul auto, electronice si IT, pana la cosmetice, parfumuri si produse de ingrijire personala, branzeturi, carti si articole de birotica, asigurari medicale, vacante si comunitati. Au fost inregistrate si jurizate, in total, 2464 de articole, iar participantii care au impresionat cel mai mult juriul au obtinut premii in valoare totala de peste 25.000 lei.
Conform clasamentului final SuperBlog 2014, pe locul al 3-lea se claseaza craioveanul Daniel Botea, participant “veteran”, care primeste, printre altele, un premiu de 1000 lei cash, locul secund ii revine Madalinei Rodocea, la prima participare in competitie, care obtine si un premiu de 2000 lei cash, iar trofeul SuperBlog 2014 si marele premiu de 3000 lei cash ajung la Cristina Lincu (zisa si „Linku”), din Brasov.
“Initial imi propusesem sa ma clasez in top 5, insa, dupa primele note, mi-am dat seama ca pot mai mult, iar aspiratia la primul loc a devenit o obligatie fata de mine insami. Competitia a insemnat multa munca, multe emotii, multe bucurii si o comunitate unica, ale carei legaturi virtuale sunt confirmate de intalnirile de la Galele de premiere. Ma bucur ca am reusit sa castig primul loc, pentru mine este o mare onoare. Ma simt parte dintr-o echipa fantastica a carei munca din ultimele 9 editii ale acestei competitii a dat roade minunate, apreciate si respectate in intreaga blogosfera. Si pentru asta va multumesc!”, a declarat Cristina Lincu.
Pe parcursul competitiei, participantii au prilejul sa castige premii in bani, produse sau servicii la probele la care obtin cele mai bune rezultate, iar cei 72 de finalisti sunt recompensati cu diplome si premii suplimentare, in functie de locul ocupat in clasament.
Delaco, sponsor cu traditie al competitiei, acorda, pentru al doilea an consecutiv, premiul constand in greutatea bloggerului in branza, castigat anul acesta de constanteanca Maria Agurita Ignat, „creatoarea” primaritei din Cremosani si proaspata detinatoare a 60 kg de branzeturi.
Brandurile care au sustinut competitia SuperBlog 2014 sunt Toyota, Farmec, Delaco, MarketOnline, MediaDOT, Total Pro Beauty, Colop, Komunomo, Paper Plus, MediHelp International, CND Turism Vacante Speciale, OnlineParfum, Vila Alpin*** Straja. Partener de mobilitate pentru Gala SuperBlog 2014: Autonom Rent a Car – liderul pietei nationale de inchirieri auto. Mai multe informatii sunt disponibile pe site-ul competitiei.
„Toyota Romania sustine competitia SuperBlog de 6 ani consecutiv, incepand din 2009. Ca si in anii trecuti, editia SuperBlog 2014 ne-a oferit multe articole inspirate si ne bucuram ca am avut prilejul sa facem parte din acest proiect alaturi de atatia bloggeri talentati. Ii felicitam pe toti superbloggerii pentru creativitate si perseverenta si le dorim multe realizari, deopotriva online si offline!” - Ana-Maria Toma, Digital & Social Media Communication, Toyota Romania
"Multumim tuturor participantilor si felicitam castigatorii! Am citit cu drag povesti despre universul brandului nostru si apreciem creativitatea de care au dat dovada toti participantii. Va dorim tuturor sarbatori frumoase si, pentru anul ce vine, inspiratie maxima pentru competitia Superblog!" - Ioana Borza, Marketing Manager Farmec SA
“SuperBlog a scris istorie in online si in acest an. Pentru noi a fost o reala placere sa fim din nou alaturi de aceasta comunitate care creste de la o editie la alta. Am fost surprinsi, ca de fiecare data, de creativitatea, povestile, inspiratia si entuziasmul fiecaruia si ne bucura faptul ca aceasta competitie atrage din ce in ce mai multi oameni talentati in blogosfera. Echipa MarketOnline ii felicita si le multumeste tuturor, atat organizatorilor, cat si participantilor, pentru implicare si munca depusa in acest an si le doreste mult succes in 2015.” - Ana Mihailescu, Marketing Manager MarketOnline
„Suntem deja la a treia participare in editia de toamna a SuperBlog si ne declaram foarte multumiti de evolutia participantilor in aceasta competitie. Ne-au surprins cu articole creative si inedite, au demonstrat ca poarta cu demnitate titlul de Superbloggeri si, cel mai important, ne-au aratat ca sunt adevarati Fani Branza! Felicitari tuturor participantilor si finalistilor!” - Simona Borascu, Marketing Coordinator Delaco Fan Branza
„SuperBlog a reprezentat o experienta frumoasa pentru Paper Plus: am intalnit oameni minunati, am citit articole speciale, ne-a placut ca a existat implicare si pasiune din partea bloggerilor, dar si a organizatorilor. Articolele citite au fost o poveste. Bloggerii au depasit asteptarile noastre, ne-au demonstrat ca sunt informati si ca pot oferi sfaturi credibile cititorilor. Ne-au placut articolele in care experienta personala in materie de uscatoare de maini si produse din hartie a fost bine punctata.” - Alexandra Nita, responsabil pentru comunicare online Paper Plus
"Am fost onorati sa participam pentru a treia oara la competitia SuperBlog si, pe aceasta cale, multumim organizatorilor pentru invitatie. Ne-am bucurat sa revedem o parte dintre participanti si, de asemenea, am fost incantati sa ii cunoastem pe cei noi. Incurajam acest eveniment si ne dorim ca numarul participantilor sa fie din ce in ce mai mare. Vrem sa va fim alaturi si in editiile viitoare!" - Iulia Lazarescu, Director de program Vacante Speciale
Parteneri media: TVR 2, RadioLynx, revistele Connect si PHOTO Magazine, PRwave, 121 – comunitatea femeilor senzationale, Mujer, toateBlogurile, Comunicate de presa, Orizonturi Literare, Creadiv, alaturi de bloggerii parteneri Nebuloasa, castigatori si veterani din editiile anterioare ale competitiei: Bianca Biziiac, Dana Lalici, Christian Hertzug, Robin Molnar, Manuel Cheta, ArenaIT, Raluca Cincu, Irina Bartolomeu, Aurora Toma. Organizator: SwissPlanBiz.
Despre SuperBlog
Lansata in 2008, SuperBlog este cea mai longeviva si provocatoare competitie din blogosfera romaneasca. Adresandu-se tuturor blogurilor in limba romana, indiferent de tematica, vechime sau trafic, proiectul are drept obiectiv sa descopere si sa sustina noile talente ale blogosferei, precum si sa faciliteze colaborarile dintre aceasta si mediul de afaceri. Competitia numara 9 editii (anual in perioada 2008-2012 si bianual incepand din 2013, cu o editie primavara si una toamna), in care s-au inregistrat, in total, peste 1500 de participanti si s-au scris peste 20.000 de articole.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro