FOREO, liderul mondial in domeniul beauty-tech, celebreaza 10 ani de existenta in acest an. Pentru a sarbatori acest moment, brandul a elaborat o serie de noi rutine de ingrijire si produse. Pe langa acestea, brandul ne relateaza cateva informatii interesante din istoria sa bogata. Descopera in paragrafele urmatoare 10 lucruri pe care nu multi le cunosc despre FOREO.
FOREO: O poveste de dragoste suedeza
Brandul apare in tara peisajelor uimitoare si a designului minimalist, adica in Suedia. Amestecul armonios dintre natura si inovatie este combinatia ce defineste cultura suedeza. Astfel, FOREO transpune prin produsele sale filozofia suedeza a simplitatii, functionalitatii si tehnologiei de ultima ora. De aici, rutina suedeza de ingrijire elaborata de FOREO se bazeaza pe un numar minim de produse ce aduc rezultate maxime.
Un cadou aniversar nereusit
Totul a inceput cu un cadou aniversar pe care Filip Sedic a vrut sa-l ofere sotiei sale. Peria de fata pe care a achizitionat-o pentru aceasta ocazie s-a dovedit sa provoace mai multe daune decat beneficii, ceea ce l-a motivat pe Filip sa inventeze un dispozitiv care va satisface orice nevoie in materie de self-care. Patru generatii mai tarziu, gama LUNA este una dintre cele mai eficiente de pe piata in momentul actual. Preferatele noastre sunt LUNA 3 plus si LUNA 4 plus care ofera pielii o curatare delicata si eficienta. Ambele au inclusa o functie de mesaj facial, pentru un aspect ferm si intinerit al pielii si reducerea semnelor de imbatranire si a edemelor. Merita sa le descoperi tu insati!
Revolutionarea ingrijirii orale: Povestea ISSA
ISSA, prima periuta de dinti sonica din silicon din lume, a aparut din nevoia de a indemna copiii sa se spele pe dinti. Intr-o vacanta alaturi de familie, Filip Sedić a observat cum perii periuțelor au ramas umezi mult timp dupa periaj, dezvoltand bacterii proprii si afectand dintii copiilor. Asa a aparut ISSA - nailonul a fost inlocuit cu un silicon de 35 de ori mai igienic, fiind cel mai mare progres in ingrijire bucala din ultimii 70 de ani.
Perturbarea trucurilor corporative
Pentru FOREO sustenabilitatea nu este doar un cuvant la moda - este un angajament. Din dorinta de a avea produse de inalta calitate care sa reziste, FOREO si-a propus sa perturbe domeniul beauty-tech. Astfel, brandul acorda o atentie speciala durabilitatii si longevitatii produselor, ca nevoia de inlocuire sa fie redusa. Mai mult, aceasta practica promoveaza consumul responsabil, oferind solutii de infrumusetare ce reprezinta adevarate investitii.
Pana la Luna si inapoi
Emblematicul dispozitiv LUNA a fost denumit dupa materialul din care au fost facute talpile cizmelor lui Neil Armstrong. Acelasi silicon body-safe a devenit astfel parte din nenumaratele rutine de ingrijire a pielii.
Efectul Lotus
Te-ai intrebat vreodata cum gama LUNA ramane atat de curata si lipsita de germeni, fiind de 35 de ori mai eficienta decat nailonul obisnuit? Inspiratia a venit bineinteles din natura. Dispozitivele raman impecabile datorita unui model specific de peri microscopici, care face imposibil ca murdaria sa rezida sau sa se transfere pe piele. Acest feature se numeste „efectul Lotus” si este exact aceeasi caracteristica care mentine frunzele de lotus curate in mijlocul noroiului mlastinos.
O putere de neegalat
Cand FOREO a inventat dispozitivul de tratare a acneei ESPADA, natura a fost din nou in prim-plan. Forma dispozitivului este inspirata de un copac de bambus, care desi are un lemn relativ usor, este de trei ori mai puternic decat alte tipuri de lemn. De aici a plecat designul ce imbină cele doua lumini iconice (rosu pentru tintire, albastru pentru vindecare).
„Aceasta lume ar putea fi una”
Inspirat de legendarul cantec al lui Queen „Heaven For Everyone”, fondatorul FOREO, Filip Sedic, a decis sa implementeze mesajul lui Freddie Mercury in companie. FOREO vine de la „FOR EveryOne”, ilustrand misiunea brandului – aceea de a promova si sustine oamenii in a-si descoperi frumusetea, inspirandu-i pe toti sa fie ei insisi.
Un lider vizionar
Pe langa faptul ca este fondator, Filip Sedic este si Chief Inovation Officer la FOREO. Mentalitatea vizionara a lui Filip a condus la dezvoltarea unor solutii inovatoare de frumusete si wellness. Cu peste 200 de brevete atribuite numelui sau, cautarea neobosita a lui Filip de a inova si remodela succesul si reputatia FOREO ca lider global in industrie nu se opreste niciodata.
O afacere globala
FOREO a captivat inimile si atentia oamenilor din intreaga lume. Cu o prezenta in peste 80 de tari si 6 continente, FOREO este must-have atunci cand vorbim despre rutina de ingrijire, indiferent de cultura sau mediul de provenienta al consumatorilor. Alatura-te comunitatii globale si experimenteaza magia FOREO accesand notino.ro. Acum e momentul sa descoperi produse de self-care de calitate!
Despre FOREO
FOREO, cel mai important brand medical skin-tech din lume, combina tehnologia de ultima ora si inovatia pentru a crea dispozitive inovatoare care economisesc atat timp, cat si bani, oferind in acelasi timp rezultate premium de ingrijire a pielii si frumusete. Terapie cu lumina LED, termoterapie, crioterapie, microcurent, pulsatii T-Sonic – aceste tehnologii revolutionare nu mai apartin domeniului science fiction-ului, ci sunt acum o realitate. Si cea mai recenta descoperire? O rutina suedeza de ingrijire care se bazeaza pe un numar minim de produse alcatuita din doar 3 pasi si jumatate si care ofera rezultate impecabile. Aceasta rutina foloseste patru dintre produsele cele mai renumite – toate concepute pentru a fi utilizate in armonie: LUNA 4, BEAR, UFO 2 si ISSA 3. In doar sapte minute, iti vei curata, netezi si hidrata tenul. Bine ai venit in lumea FOREO!
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro