Colectiile capsula WellThread de la Levi’s sunt varful de lance in design, pozitionate la intersectia intre sustenabilitate, stil si inovatie. E important sa pui in evidenta evolutia in fabricare sustenabila, dar e critic sa celebrezi consecventa si aplicarea permanenta de bune practici. Colectia WellThread din acest sezon pastreaza ethosul de a reduce procesele chimice, consumul de energie si apa in fabricarea articolelor, utilizeaza bumbac de tranzitie si vopsele pe baza de plante pentru a crea piese vestimentare atemporale in siluete clasice, care pot fi purtate vreme de zeci de ani. Din denim moale ecru cu textura de antilopa si printuri botanice pixelate din vopsea pe baza de plante pe piese fresh, stralucitoare, capsula Levi’s WellThread 2024 primavara/vara elaboreaza pe ani de inovatie.
Fabricata in intregime din vopsele naturale pe baza de plante, cea mai recenta colectie capsula Levi's WellThread are o abordare inedita a imprimarii. Printurile botanice difuze din acest sezon, produse din vopsele naturale pe baza de plante, permit echipei WellThread sa se joace cu printuri unice pe siluete clasice. Denimul este vopsit cu cerneala din plante 100% in toate articolele colectiei.
Si de aceasta data, toate piesele colectiei sunt fabricate 100% din bumbac de tranzitie – bumbac pe cale sa fie certificat organic. Programul bumbac de tranzitie Levi’s WellThread a fost lansat in 2020, sa lucreze cu mici fermieri parteneri din India, care isi adapteaza culturile la un sistem care sustine sanatatea solului, ecosistemul si oamenii, prin procese ecologice, biodiversitate si cicluri agrare adaptate la conditiile locale. Brandul Levi’s reduce riscul financiar al fermierilor in perioada de tranzitie catre agricultura organica, prin promisiunea de a achizitiona recolta obtinuta. Preocupandu-se atat de ecosistem, cat si de oameni, capsulele WellThread deschid drumul catre productia de bumbac mai sustenabila.
Colectia capsula Levi’s WellThread 2024 primavara/vara aduce inovatie in design prin sase piese ecru stralucitor si printuri botanice alb-albastru pe siluete largi, relaxate. Pentru femei, pantalonii Orchard structurati subtil si jacheta asortata Down to Earth Trucker ofera un look perfect tonal. Sortul ’80s Mom utilizeaza printul botanic pixelat pentru o nuanta bleu extrem de deschis, in timp ce rochia din denim eleganta si versatila Wildflower completeaza selectia. Pentru barbati, pantalonii Stay Loose Carpenter folosesc acelasi albastru abia vizibil pe o silueta relaxata clasica, care poate fi combinata cu camasa Stonefield, perfecta pentru layering sau purtata ca atare.
“Ca platforma pentru inovatie si testare, scopul nostru final cu WellThread este sa exploram posibilitatile si sa identificam cele mai bune practici pentru reducerea impactului procesului de fabricatie,” spune Paul Dillinger, Vice Presedinte, Head of Global Product Innovation la Levi Strauss & Co. “Aplicand consecvent principiile de baza in designul nostru, suntem mandri sa ne continuam explorarea pentru a gasi alternative sustenabile ca imprimarea botanica pixelata cu vopsele pe baza de plante. Cea mai recenta colectie a noastra contine articole pline de prospetime, care sunt atemporale, confortabile si usor de asortat.”
Despre brandul Levi’s
Brandul Levi’s este epitomul stilului American clasic si degajat. Din momentul in care Levi Strauss & Co. Inventati in 1873, jeansii Levi’s au devenit unul dintre cele mai recognoscibile piese vestimentare din lume — captivand imaginatia si loialitatea oamenilor vreme de generatii. Azi, portofoliul brandului Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit inovator unic in industria textila. Gama sa de articole din denim si accesorii este disponibila in peste 110 tari, oferind posibilitatea celor din intreaga lume sa-si exprime stilul personal. Pentru mai multe informatii despre brandul Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitati levi.com.
Despre Levi Strauss & Co.
Levi Strauss & Co. Este una dintre cele mai mari companii producatoare de imbracaminte si liderul global in productia de denim. Compania creaza si comercializeaza jeansi, imbracaminte casual si accesorii pentru barbati, femei si copii sub brandurile Levi's, Dockers, Levi Strauss Signature si Beyond Yoga. Produsele sale sunt comercializate in peste 110 tari din intreaga lume, printr-o combinatie de lanturi de magazine de sine statatoare, magazine din complexuri comerciale, site-uri, si o amprenta globala de aproximativ 3.200 de magazine dedicate. Venitul net raportat de Levi Strauss & Co. in 2023 a fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, intrati pe http://levistrauss.com, iar pentru noutati despre companie si comunicate de presa, accesati http://investors.levistrauss.com.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro