Eurovision un fenomen muzical care uneste intreaga Europa

10 martie 2016
Autor:
Content SEO

Eurovision este unul dintre cele mai longevive concursuri televizate. Dintr-un concurs muzical acesta s-a transformat intr-un adevarat fenomen in cateva decade si reuseste sa aduca an de an mai multi telespectatori in fata ecranelor. S-a incercat de nenumarate ori copierea formulei de succes Eurovision, insa acesta ramane in continuare singurul fenomen muzical care a reusit sa uneasca un continent intreg.

Farmecul Eurovision, o formula de succes atemporala

Parte din motivul pentru care Eurovision a rezistat timpului este formula pe care concursul a adoptat-o inca de la prima editie. Concursul a fost gandit pentru a fi apolitic, desi aceasta trasatura a sa nu este intotdeauna respectata.

Eurovision a fost de-a lungul anilor o ocazie pentru tari cu culturi diferite si cu istorie complicata sa isi depaseasca diferentele pentru a crea un spectacol cu adevarat captivant. Castigarea concursului este ceva pentru care aproape orice tara este gata sa investeasca resurse multe pentru a-si asigura trofeul.

Eurovision 2016 este dovada ca acest concurs, deja mai vechi de jumatate de secol, a descoperit o formula cu adevarat infailibila, iar participantii par sa inteleaga acest lucru. Desi concursul darama uneori bariere, cum a fost castigarea premiului de catre Conchita Wurst o reprezentata a comunitatii LGBT, cei mai multi participanti prefera sa pastreze formula deja consacrata.

Se observa acelasi trend si in majoritatea melodiilor care intra in clasamentul Eurovision. Este vorba despre melodii care pastreaza in general formula clasica, fiind de multe ori motiv de gluma printre fanii concursului care identifica anumite hit-uri drept "melodii de Eurovision". Foarte rar se iese din aceasta formula testata si demonstrata si uneori indrazneala da rezultate, exemplu fiind melodia formatiei rock Lordi, Hard Rock cu melodia Hallelujah.

Mai multe despre Eurovision se pot urmari pe eurovision.onlines.ro.

De ce este atat de importanta castigarea concursului pentru tarile concursului

Tarile care participa an de al la concurs Eurovision investesc resurse, oameni si bani in realizarea unor spectacole impresionante. Este in joc nu doar titlul, ci si oportunitatea de a organiza concursul in anii care urmeaza.

La prima vedere optiunea de a organiza concursul inseamna cheltuieli imense pentru tara castigatoare. In realitate insa, a deveni gazda Eurovision este o oportunitate unica din punctul de vedere al vizibilitatii, imaginii tari si mai ales al industriei turistice.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram