TOMMY HILFIGER FACE URMĂTORUL PAS ÎN PROCESUL DE DEMOCRATIZARE A PODIUMULUI PRIN SHOW URI MULTIMEDIA TRANSMISE CĂTRE CONSUMATORI ŞI PRIN COLECŢIILE “BUY

15 februarie 2016

Tommy Hilfiger, companie deținută de PVH Corp. [NYSE: PVH], a anunțat următorul pas al strategiei sale de a democratiza podiumul și de a menține consumatorul ca nucleu al business-ului său. Începând cu sezonul NYFW de primăvara 2017, Tommy Hilfiger își va redirecționa investiția pentru prezentare în scopul alinierii cu calendarul de retail și lansarea colecției 2016 într-un show de modă de proporții dedicat consumatorilor si presei. Colecția va fi disponibilă imediat pe toate canalele de vânzare, inclusiv prin rețeaua globală de parteneri de retail. Aceaste canale de schimbare întăresc puterea globală, influența și vizibilitatea prezentării din cadrul NYFW, pentru a mulțumi consumatorul final, livrând instant prin “Buy Now. Wear Now.”.
Show-ul brand-ului din luna septembrie va marca debutul public al colecției capsula Gigi Hadid în colaborare cu Tommy Hilfiger, unde colecția completă TommyXGigi va fi prezentată către consumatori pentru prima oară în cadrul unui eveniment de prezentare în stilul consacrat al brand-ului. Prezentarea va include o selecție exclusivă de look-uri inspirate din lumea extensivă a colecțiilor pentru femei Tommy Hilfiger, iar lansarea va fi susținută de o campanie integrată de publicitate globală. Compania se va parteneria cu o rețea globală de transmisie multimedia pentru a amplifica fuziunea dintre modă și divertisment, care a fost de multă vreme la baza ADN-ului brand-ului.
“Consider ca brand-ul meu este accesibil și cuprinzător, şi întotdeauna am considerat consumatorul ca fiind cel mai important aspect al business-ului nostru,” a spus Tommy Hilfiger. “În ultimii 30 de ani am pavat drumul către fuziunea dintre modă și divertisment. Această filozofie a fost mereu o parte din visul meu de a uni consumatorii globali cu experiențe de modă inspiraționale și neașteptate. Construim în direcția asta de foarte multă vreme, și progresia naturală a acestei abordări de a democratiza podiumul este aceea de a face direct accesibilă consumatorului nostru starea de emoție și energie a NYFW, printr-o cale de impact global”.
Urmând tranziția pentru toamna 2016 prin lansarea colecției capsulă TommyXGigi, colecția de femei pentru primăvară 2017 Tommy Hilfiger va debuta pentru consumatori în februarie 2017. Respectând calendarul pentru buyerii en-gros și pentru media, în primăvara 2016 Tommy Hilfiger va organiza în avans prezentări private ale colecțiilor de primăvara 2017.

Schimbarea de strategie din show-ul de modă pentru femei Tommy Hilfiger reflectă implicarea companiei în creșterea globală a vânzărilor de haine pentru femei. Susținut de o audienţă extrem de implicată la show-ul pentru femei Tommy Hilfiger și NYFW, există un potențial puternic de creștere adițională pentru toate categoriile women.
“Fiind unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle din lume și cu show-uri răsunătoare la NYFW, profităm de o oportunitate unică de a prelua rolul de lideri în aducerea cât mai aproape de consumator a podiumului de modă,” a declarat Daniel Grieder, Chief Executive Officer al Tommy Hilfiger. “În linie cu viziunea noastră de a deveni cât mai centrați pe consumator, este important că vom canaliza incredibila vizibilitate si implicare pe care show-urile noastre le generează, în momentul în care se lansează produsul. Acesta este următorul pas al misiunii noastre de a scurta ciclul de dezvoltare si de a echilibra abordarea noastră în întâmpinarea diverselor nevoi ale consumatorilor, cumpărătorilor si al mass-media. Ne luăm angajamentul de colabora în acest nou mod cu partenerii noștri și cu industria în scopul îndeplinirii acestui țel.”
Abordarea reprezintă o nouă eră pentru Tommy Hilfiger, care îl va aduce mai aproape de consumatori și va genera o flexibilitate mai mare în adaptarea la nevoile și preferințele unei piețe în schimbare. Detalii suplimentare vor fi comunicate în avanpremiera prezentării de modă a colecției pentru primăvară 2016.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram