6 sfaturi esențiale ce te ajuta sa fii un event planner de success

7 ianuarie 2016

1. Din momentul în care ai decis să organizezi un eveniment, NU UITA să semnezi un contract de colaborare unde clientul specifică numele persoanei responsabile de comunicarea cu event planner-ul.
2. Folosește cât mai multe metode de cercetare pentru eveniment (Internet, focus grupuri, chestionar sociologic, analiză SWOT etc.).
3. Stabilește bugetul și nu uita de cheltuielile neprevăzute.
4. Imparteste echipei responsabile de eveniment sarcinile și fii sigur că fiecare își îndeplinește la timp indatoriile primite.
5. Ai grijă să primești confirmare din partea tuturor invitaților iar la finalul evenimentului să primești feedback din partea lor.
6. În ziua evenimentului fi primul în locația respectivă și supraveghează îndeaproape ultimele verificări.
Cel mai important rol într-un eveniment, îi revine event planner-ului care are datoria să își aleagă o echipă profesionistă și eficientă. El trebuie să îmbine perfect toate elementele care fac ca un eveniment să aibă factorul "WOW" și să îi uimească pe cei care iau parte la el. Află cum poți să devii un organizator de evenimente de nota 10 în cadrul cursului “Planificarea și Organizarea Evenimentelor”, organizat de agenția Creative Business Management, în data de 16-17 ianuarie 2016.

Contact
Liliana Uleia
Coordonator training
0743183353

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram