Florariile Magnolia își listeaza produsele în eMAG Marketplace Acum e mai ușor ca niciodata sa daruiești flori

29 octombrie 2015

București, 29 octombrie 2015 - Acest parteneriat este o componentă din strategia companiei de a se extinde şi mai mult în comerţul online şi de a facilita oferirea de flori și dăruirea de aranjamente florale deosebite.

Odată cu listarea în Marketplace, Magnolia poate acoperi mai bine cererile din toată țara și va putea să se adreseze mai ușor ca niciodată oricui vrea să facă un gest frumos, să surprindă o persoană dragă cu o floare și să ofere o amintire de neuitat. Totodată, reprezintă o diversificare a comerțului online, dovedind că pe Internet piața este în continuă dezvoltare de la an la an. Când vine vorba de sistemul de livrare, Magnolia va experimenta cu un sistem mixt, folosind serviciile unor companii mari la nivel național, dar și curieri alături de care a lucrat până acum.

În prezent, Florăriile Magnolia înregistrează cele mai mari vânzări în orașele București și Cluj, însă nu sunt la mare distanță Constanța, Brașov, Iași, Timișoara, Târgu-Mureș sau Baia Mare. Înainte de listarea în Marketplace, românii care oferă flori prin Magnolia investesc, în medie, circa 190 de lei per comandă. Pentru 2015, Magnolia estimează că va reuși să depășească ținta de 3,5 milioane de euro venituri, în creștere cu 30% față de 2014. Progresul a fost asigurat printr-o prezență offline mai extinsă, cu un magazin în mall-ul din Brașov, iar pentru 2016 este pregătit un spațiu în viitorul mall Park Lake din București.

“Suntem de aproape 20 de ani pe piața din România, iar la finalul anilor ‘90, când am debutat, Internetul încă era în dezvoltare și puțini oameni aveau acces. De comerț online nici nu mai pomenesc. Suntem acum în 2015 și listarea în Marketplace a venit ca un pas firesc în dezvoltarea strategiei noastre. eMAG este cea mai mare platformă de vânzări online din România, iar noi ne dorim ca astfel să ajungem la toți acei clienți care vor să dăruiască flori, să facă un gest frumos, dar timpul nu le permite să meargă fizic până la florăriile noastre. Începem parteneriatul pentru Marketplace în această săptămână și ne punem mari speranțe în acesta. Așteptăm însă rezultatele primei luni pentru a putea realiza o estimare corectă asupra influenței în cifre de vânzări, dar ne așteptăm ca 2016 să fie cea mai importantă perioadă pentru această strategie”, a declarat Ioana Molnar, unul dintre cei doi fondatori ai proiectului.

Despre Magnolia

Magnolia este una dintre cele mai longevive florării din România, existând pe piaţa din ţara noastră de aproape două decenii şi din 2001 pe Internet. A fost primul magazin online local prin intermediul căruia s-au putut cumpăra flori. Florăria se bucură de cereri ridicate de comenzi în toată ţara, cu precădere în Bucureşti, Cluj şi Constanţa şi totodată garantează livrări şi pentru cei din afara graniţelor noastre.
De asemenea, Magnolia are un parteneriat cu Petrom pentru un concept cu totul nou: benzinăria-florărie. Astfel, clientul se duce într-una din cele 153 de staţii OMV, alege din catalog buchetul dorit, iar livrarea florilor se face către destinatar în maximum 48 de ore.

Despre eMAG Marketplace

Proiectul eMAG Marketplace a fost lansat în primăvara lui 2011 și a ajuns în prezent la peste 600 de parteneri. eMAG Marketplace este sistemul prin intermediul căruia partenerii eMAG afișează propriile oferte pe platforma eMAG, iar clienții pot comanda simultan o gamă mult mai largă de produse, de la oricare dintre acești parteneri, totul dintr-un singur cont de client. Toți partenerii acceptați în eMAG Marketplace sunt atent evaluați și monitorizați, pentru a respecta standardele de calitate cu care clienții eMAG sunt obișnuiți.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram