ACTIVIA lanseaza o noua campanie: Provocarea ACTIVIA Mulțumita sau banii inapoi”

14 octombrie 2015

Stil de viața echilibrat: In aceasta toamna ACTIVIA iși provoaca din nou consumatorii sa adopte un stil de viața echilibrat și obiceiuri alimentare sanatoase. Noua campanie integrata de comunicare ii invita sa adauge starea de bine in cosul de cumparaturi si sa consume ACTIVIA zilnic, timp de 14 zile, cu promisiunea de a primi banii inapoi in cazul in care nu sunt multumiti.

Insight campanie: O persoana consuma anual aproape o tona de alimente. Sistemul digestiv este supus unui mare efort in fiecare zi si are nevoie de o mana de ajutor pentru a digera toata aceasta cantitate. Alege o alimentație sanatoasa pentru tine și familia ta.
Perioada campanie: Campania „Provocarea ACTIVIA. Mulțumita sau banii inapoi” se deruleaza intre 1 octombrie și 30 noiembrie 2015.

Campanie integrata: Campania este susținuta prin spot TV, activari in-store, promoții de produs și printr-un mix de acțiuni de relații publice.
”Campania a pornit de la beneficiul produsului, dar și de la intrebarea "de unde incepem cu obiceiurile sanatoase?„ In cercetarile noastre am descoperit un insight interesant și anume ca in fiecare an, o persoana mananca aproape o tona de alimente. In acest context, ne propunem sa ajutam la conștientizarea importanței unui sistem digestiv sanatos și a unei diete echilibrate, care se traduce in mese și cumparaturi organizate. „Ești ceea ce mananci”, insa mananci ceea ce cumperi, deci o dieta sanatoasa pornește de fapt de la planificarea meselor și de la o lista de cumparaturi. Aceasta este ideea pe care am construit o campanie integrata cu mecanismul deja iconic pentru ACTIVIA „mulțumita sau primești banii inapoi”, declara Anca Ignat, Senior Manager Global Brands Danone.

Platforma ACTIVIA: ACTIVIA iși invita consumatoarele sa intre in comunitatea femeilor extraordinare și sa contribuie la crearea harții starii de bine. Jocul interactiv ,,Pune starea de bine in coșul tau” gazduit pe platforma simuleaza experiența unei sesiuni de cumparaturi. Participarea la oricare dintre cele doua provocari și achiziționarea cel puțin a unui produs ACTIVIA le ofera consumatorilor șansa de a caștiga pentru coșul zilnic de cumparaturi un premiu in valoare de 100 lei.

Societatea de Nutriție din Romania (SNR): In urma unei evaluari nutritionale complexe a iaurturilor din gama ACTIVIA, Societatea de Nutritie din Romania recomanda consumul zilnic de iaurt probiotic ACTIVIA, ca parte a unei alimentații echilibrate.

Echipele care au contribuit la implementarea campaniei sunt formate din:
Din partea Danone: Bianca Cioti – Brand Manger ACTIVIA, Magda Stoica – Shopper Activation Coordinator, Luiza Toma – PR Brand Manager, Anca Ignat – Senior Manager Global Brands, Cristina Popescu – Director Comunicare
Din partea agenției de relații publice (IMAGE PR): Ruxandra Popescu – Account Executive
Din partea agenției de media (MEC Romania): Simona Gorea – Interaction Coordinator, Gabriel Barbu – Strategic Media Coordinator
Agenția de digital – Syscom Digital

Despre ACTIVIA

Iaurtul probiotic ACTIVIA - marca aleasa de consumatorii din toata lumea drept iaurtul numarul 1* - se diferențiaza prin prezența in conținutul sau a fermentului Bifidus Actiregularis (denumirea științifica Bifidobacterium animalis, subspecia lactis, cod internațional CNCM – I -2494), care a fost selectat in urma cu aproximativ 30 de ani dintr-un produs lactat traditional si care este utilizat exclusiv de Danone. Numeroasele studii clinice au demonstrat in mod repetat ca bacteriile Bifidus Actiregularis reușesc sa traverseze bariera gastrica acida și ajung vii in flora intestinala, in cantitați mari. Fiecare pahar de ACTIVIA conține mai mult de 4 miliarde de fermenți Bifidus Actiregularis, in plus fața de fermenții obișnuiți din iaurt. Toți acești fermenți activi din iaurt contribuie la menținerea sau refacerea florei intestinale, al carei echilibru este extrem de important pentru sanatatea organismului nostru.

Aliment esențial, cu o mulțime de nutrienți importanți pentru sanatate, cum ar fi: proteine, calciu, potasiu, fosfor, zinc, bacterii lactice vii, iaurtul ACTIVIA se poate integra foarte ușor in alimentația ta zilnica, la orice masa. Il poți consuma dimineața, la micul dejun, asociat cu cereale, sau peste zi, ca gustare intre mese, iar seara, iaurtul simplu poate completa o cina ușoara pe gustul tau.

ACTIVIA a fost lansat pe piața romaneasca in anul 2001, portofoliul marcii curprinzand in prezent 24 de sortimente de iaurturi cu Bifidus Actiregularis. Produs in fabrica din București, ACTIVIA se exporta cu succes și in alte țari din Europa de Sud Est.

* Studiul Nielsen, 2014 – din punct de vedere vanzari (cifre in volum și valoare)

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram