Sunt multe moduri prin care am putea spune povestea Expo Milano 2015.
Noi, la Pirelli, am oferit versiunea noastră către doi studenţi de la Princeton, una dintre numeroasele universităţi cu care colaborăm şi care găzduieşte “Profesoratul în Studii Italiene Pirelli”.
Alături de Miloš Nikolić, un fizician din Muntenegru pasionat de digital şi Gregory A. Kufera, un matematician american şi expert în noile media, am căutat elementele inovative care definesc Expo-ul, pentru că, la urma urmei, inovaţia este unul dintre atuurile unei companii industriale precum Pirelli, dar şi al tuturor companiilor din lume recunoscute pentru excelenţă.
Şi am reuşit, prin tehnici inovative – precum noua tehnică de filmare “Light Field Camera” folosită pentru a prezenta Pavilionul Zero, dar şi prin ochii curioşi ai acestor doi studenţi care au participat la cursul de Studii Italiene şi care, din străinătate, sunt puşi la curent cu realitatea noastră.
Această experienţă, derulată pe parcursul a mai mult de o lună, a dus la crearea unui proiect grupat în 4 clustere — ‘Inovaţie’, ‘Sustenabilitate’, ‘Emoţii’ şi ‘Artă şi Cultură’ — domenii pe care urmează să le dezvoltăm în continuare, în săptămânile următoare.
Veţi regăsi povestea noastră în texte şi imagini distribuite geografic de-a lungul unei planete virtuale care gravitează în jurul inovaţiei, aşa cum fac şi activităţile zilnice ale Pirelli.
Vă stăm la dispoziţie pentru orice informaţii suplimentare vă vor fi necesare.
Cu prietenie,
Biroul de Presă Pirelli
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro