Praktiker Romania lanseaza noua campanie de imagine “Avem tot confortul pentru acasa”

30 iunie 2015

Campania a fost lansata printr-o serie de trei spoturi TV ce continua sa ofere noi valente ideii de atasament al romanilor pentru locuintele lor, mesaj central al campaniei umbrela “De la casa la acasa”, demarate in 2014.

“Obiectivul principal al campaniei este consolidarea pozitiei brandului in noul context al pietei de brocolaj. Intarim cu aceasta ocazie promisiunea Praktiker, aceea de a oferi o varietate mare de produse, la preturi accesibile, si, servicii relevante domeniului in care activam, prin care clientii isi pot transforma spatiul personal in acasa”, a declarat Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker Romania.

Noua campanie de imagine este semnata de agenţia Springer & Jacoby Romania, in urma caştigarii pitch-ului organizat la sfarşitul lunii martie 2015.

“In 2015, brandul Praktiker vorbeste in special despre grija fata de clientii sai si fata de confortul acestora. Astfel, s-a nascut mesajul “Drumul catre confortul de acasa trece mereu pe la noi”. Noile spoturi de imagine sunt clare, umoristice si demonstreaza intr-un mod inspirat eforturile pe care Praktiker le face pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor sai”, a declarat Dragos Cazan, Director de Creatie Springer & Jacoby.

Campania este integrata, dezvoltata pentru canale multiple si include comunicare TV, outdoor şi internet.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram