Posesorii de Fidelicard au catigat 228 188 de lei in vouchere si cadouri surpriza

28 aprilie 2015

Anchor Grup a pus Fidelicardul la dispozitia clientilor celor doua mall-uri in toamna anului trecut. "Cel mai important proiect de marketing pe care l-am implementat in 2014 a fost Fidelicardul, cel mai mare program de loializare dezvoltat de un mall din Romania si singurul card care poate fi folosit in doua centre comerciale autohtone. A fost conceput pentru a ne atinge principalul obiectiv: nivelul maxim de satisfactie a clientului. Am investit in Fidelicard 250.000 de euro (in primul an) pentru a-i acorda atentia cuvenita si un tratament special fiecarui client al celor doua mall-uri.

Fidelicardul le ofera clientilor notri extrabeneficii, de pilda, cadouri, vouchere, dar si ocazia de a catiga multe alte premii, de la masini BMW pana la city break-uri lunare si 1.000 de euro in puncte pe Fidelicard, puncte ce pot fi folosite la cumparaturi in cele doua centre comerciale", a declarat Atilla Aydemir, Center & Facility Management Director Anchor Grup.

Pana acum, Fidelicardul si personajul care locuieste in interiorul lui, Fidelio, le-au oferit clientilor 2.281.888 de puncte, echivalentul a 228.188 de lei, in vouchere si cadouri surpriza. Mai mult, posesorii de Fidelicard au primit din septembrie 2014 si pana in prezent 6.478 de bilete gratuite la film.

La Marile Loterii din Bucureti Mall si Plaza Romania, care s-au desfaurat in perioada septembrie 2014 - ianuarie 2015, 10 posesori de Fidelicard au catigat doua maini BMW seria 1, patru iPad mini, doua iPhone 5S si doua console PlayStation 4.

Concursurile si loteriile Fidelicard vor continua in decursul acestui an. Organizatorii vor pune la bataie in fiecare luna un city break pentru doua persoane intr-o capitala europeana si 1.000 de euro in puncte pe Fidelicard. Clientii celor doua mall-uri vor primi un bilet la aceste loterii daca detin Fidelicard si efectueaza cumparaturi in valoare de minimum 100 lei. Loteria se desfaoara in perioada 31 ianuarie – 31 decembrie 2015, astfel fiind oferite in total, in ambele mall-uri, 22 de city break-uri si 22 de premii in valoare de 1.000 de euro puncte pe Fidelicard. Valoarea tuturor premiilor acestei loterii ajunge la 253.000 de lei.

Programul Fidelicard face parte din strategia de dezvoltare si modernizare pentru Bucureti Mall si Plaza Romania. Eliberarea Fidelicardului (fie el Standard, Family sau Junior) este gratuita.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram