În 2015 valoarea tichetelor cadou a crescut cu 33

6 aprilie 2015

În ceea ce priveşte utilizarea tichetelor cadou, beneficiarii preferă magazine din domenii precum: electronice-electrocasnice, modă, cosmetice, bricolaj.

Ocaziile tradiţionale în care se acordă tichetele Cadhoc pentru recompensarea salariaţilor sunt: 8 Martie, Paşte, 1 Iunie şi Crăciun. De asemenea, se observă o extindere a ocaziilor în care se oferă tichete cadou, precum evenimente cum ar fi Back to School, din septembrie sau anumite zile speciale sărbatorite în companii.
„Brandurile au conştientizat din ce în ce mai mult beneficiile tichetelor cadou, astfel încât se constată o aderare la sistem şi a lanţurilor de magazine de renume din domeniul vestimentar, încălţăminte şi bijuterii. De asemenea, o altă tendinţă pe care o putem observa este deschiderea IMM-urilor de a acorda tichete cadou angajaţilor.

Într-o piaţă ce a înregistrat în 2014 o uşoară creştere, comparativ cu 2013, Up România a reuşit să îşi crească cota de piaţă pentru tichetele cadou datorită numărului de utilizatori şi, în special, a creşterii valorii individuale acordate per utilizator.”, a spus Elena Pap, Director General Up România.

Avantajele şi beneficiile tichetelor cadou:
Companiile care acordă tichete cadou din bugetul de cheltuieli sociale sunt scutite de contribuţiile patronale, iar valorile sunt deductibile fiscal. Câştigul pe care îl are o firmă ce acordă tichete cadou, din aceasta linie bugetară, ajunge la 40%, comparativ cu aceeaşi primă netă în bani. Pe lângă bugetul de cheltuieli sociale, tichetele cadou pot fi oferite din bugetul de protocol sau din bugetul de marketing şi publicitate.

Utilizatorii tichetelor Cadhoc beneficiază de o reţea naţională de parteneri afiliaţi de peste 45.000 de unităţi. Tichetele cadou au fost legiferate din 2006, odată cu tichetele de creşă.
Începând cu ianuarie 2015, Grupul Chèque Déjeuner a trecut printr-un proces de rebranding, devenind Grupul Up. Noua identitate este în concordanţă cu schimbările strategice din cadrul grupului, care a trecut, în tot acest timp, de la stadiul de întreprindere bazată pe produse, la cel de grup mondial de servicii. Filiala din România, Chèque Déjeuner România a trecut, de asemenea, prin aceste schimbări la nivel de identitate şi a devenit Up România.

Grupul Up:
Grupul Up este un grup internaţional, independent şi solid, care aparţine salariaţilor săi. Comercializează produse şi servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicaţii mobile în 14 ţări. În fiecare zi, însoţeşte peste 26 de milioane de persoane din întreaga lume. Grupul Up reuneşte 2300 de angajaţi şi a realizat, în 2014, un volum de emitere de 5,8 miliarde de euro.

Up România:
Up Romania a fost înfiinţată în anul 2002 şi deserveşte peste 20.000 de clienţi. Beneficiind de experienţa de peste 50 de ani a Grupului, Up România oferă garanţia unor servicii fiabile şi performante. Portofoliul de produse Up România include tichetele de masă, tichetele cadou, tichetele de vacanţă, tichetele de creşă şi tichetele sociale.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram