Marele Premiu de Formula 1 al Australiei: antrenamente libere

13 martie 2015

PERFORMANTELE MASINILOR SI A PNEURILOR AU FOST CONFORM CU ASTEPTARILE DUPA TESTELE DIN PRE-SEZON

CEL MAI BUN TIMP DIN ANTRENAMENTELE LIBERE A FOST CU DOUA SECUNDE MAI BUN DECAT ECHIVALENTUL DE ANUL TRECUT

DIFERENTA DE PERFORMANTA INTRE PNEURILE MEDIUM SI SOFT ESTE DE 1,4 SECUNDE PANA ACUM

Melbourne, 13 martie, 2015 – Primele doua sesiuni de antrenamente libere pentru Marele Premiu al Australiei au oferit primele raspunsuri la intrebarile care au aparut pe parcursul iernii, dar performantele celor doua compozitii, P Zero soft si P Zero medium, au fost conform cu asteptarile.

Structura imbunatatita a pneurilor spate pentru acest sezon are rolul de a raspunde mai eficient nevoilor noilor monoposturi, mai rapide decat cele din 2014. Cel mai bun timp din prima sesiune de antrenamente libere, unde s-au folosit exclusiv pneurile P Zero medium, a fost cu doua secunde sub echivalentul de anul trecut. Si cel mai rapid timp de vineri, obtinut cu pneuri soft, a fost tot cu aproape doua secunde mai bun decat cel din sezonul trecut. Dupa primele doua sesiuni din Australia, monoposturile sunt cu peste 1,6 secunde mai rapide fata de toti timpii inregistrati anul trecut pe parcursul intregului weekend.

Temperaturile au fost mai scazute dimineata, dar au crescut progresiv pana la 23 grade temperatura ambientala si 39 grade Celsius temperatura circuitului. Pentru calificarile de sambata sunt prevazute temperaturi si mai ridicate.

“Dupa sesiunile de astazi se vede foarte clar cresterea de performanta pe care am anticipat-o la masinile din 2015. Imbunatatirea a fost de aproximativ doua secunde pe tur si sunt sanse sa creasca pana la trei in sesiunea de antrenamente libere de sambata si in calificari. Ambele compozitii, medium si soft, s-au comportat bine pe circuitul din Melbourne si nu am avut probleme cu granularea. Diferenta de performanta intre cele doua compozitii este de aproximativ 1,4 secunde pe tur si va evolua. De abia asteptam sa vedem performantele noilor masini in regim de cursa”, a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.

FP1: FP2:
1.Rosberg 1m29.557s Medium noi 1.Rosberg 1m27.697s Soft noi
2.Hamilton 1m29.586s Medium noi 2.Hamilton 1m27.797s Soft noi
3.Bottas 1m30.748s Medium folosite 3.Vettel 1m28.412s Soft noi

Statistici:
Medium Soft Intermediare Ploaie
Km parcursi * 2375 1246 0 0
Seturi folosite in total ** 45 13 0 0
Cel mai mare numar de tururi ** 25 29 0 0
* Cifrele reprezinta numarul de km parcursi in FP1 si FP2 de toti pilotii.
** Per compozitie, toti pilotii combinati.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram