Prezentarea unui nou sezon Pirelli in motorsport: Melbourne

13 martie 2015

PIRELLI PROMOVEAZA DEPASIRILE, DOUA PANA LA TREI OPRIRI LA BOXE, GRATIE SI CELEI MAI NOI GAME A PNEURILOR P ZERO
P ZERO SE EXTINDE IN ESTUL INDEPARTAT PRINTR-O MAI MARE IMPLICARE IN SERIILE MONOMARCA
ACCENT PUS PE TINERII PILOTI DIN EUROPA, PRIN FORMULA 4 SI GERMAN GT
PREZENTA MARITA IN AMERICA PRIN WORLD CHALLENGE SI CAMPIONATUL BRAZILIAN DE TURISME

Melbourne, 12 Martie 2015 – Inaintea primei etape a celei mai importante competitii din motorsport, sezonul incepe pentru Pirelli cu prezentarea pneurilor 2015 pentru Formula 1, acesta fiind al cincilea sezon consecutiv pentru compania italiana in acest sport.
Acest fapt subliniaza strategia de expansiune a Pirelli in lumea sporturilor cu motor, unde compania este deja lider mondial cu peste 300 de campionate castigate in peste 40 de tari: dintre care jumatate in competitii cu pneuri la liber.

Performante de varf, depasiri frecvente si curse palpitante cu cel putin doua opriri la boxe pentru fiecare masina: acestea sunt obiectivele Pirelli pentru cea mai noua gama de pneuri de Formula 1. Pe deasupra Pirelli isi consolideaza relatia cu Campionatul Mondial de Superbike – care utilizeaza guma Italiana pentru al 11-lea an consecutiv – si isi intareste prezenta pe scena competitiilor din Asia, in special in cadrul celor mai prestigioase competitii monomarca ce includ Ferrari, Lamborghini si Maserati. Activitatea Pirelli in raliuri este in plina expansiune in intreaga lume, precum si acordurile pentru furnizarea de pneuri derivate din productia de serie, precum Campionatul German de GT, ce include masini sport ale prestigioaselor marci Audi si Porsche. Pirelli este incantat ca poate sustine si noi campionate precum Formula 4 si poate ajuta la promovarea carierei tinerilor piloti prin initiative specifice, care pot scoate la suprafata talentele de maine.

Locul ales de Pirelli pentru prezentarea produselor destinate campionatelor sale atat pe doua cat si pe patru roti este centrul istoric din Melbourne: o atentie acordata motorsportului mondial si in particular regiunii Asia-Pacific in acest weekend cu Formula 1, precum si gazduirea primei runde a Campionatului Mondial de Superbike de la Philip Island, in urma cu trei saptamani.

Prezentatori ai inovatiilor companiei Pirelli pentru 2015 sunt cei doi directori sportivi: Paul Hembery pentru masini si Giorgio Barbier pentru motciclete. Acestia supervizeaza departamentele care creeaza 175 de modele noi de pneuri pe an si care includ 500 de oameni – dintre care 200 de cercetatori – sase centre mondiale de cercetare si dezvoltare (cu doua in Italia pentru compozitii si structuri, plus inca unul in Brazilia), cinci fabrici (Turcia, Romania, Germania, Argentina si Brazilia cu propriile centre de cercetare) un centru logistic in Marea Britanie si o productia totala de 570.000 de pneuri pe an.
Aceste pneuri sunt in totalitate reciclate la cele mai inalte standarde de protectie a mediului, la finalul fiecarei curse, iar daca toate ar fi puse unul peste celalalt, ar atinge inaltimea de 180 kilometri. Daca ar fi aliniate unul langa celalalt, pneurile produse s-ar intinde pe aproximativ 400 de kilometri.

CE ESTE NOU IN FORMULA 1 ANUL ACESTA: Pneurile, inca din 2014, au fost dezvoltate pentru a intruni cerintele de performanta ale celor mai noi masini. Masinile in specificatie 2015 ar putea fi cu pana la 2 secunde mai rapide pe tur decat in trecut, cu cea mai noua specificatie a unitatilor de propulsie turbo-hibride oferind cele mai mari viteze medii. A fost adoptata o noua constructie a pneurilor spate pentru intreaga gama P Zero, conceputa sa distribuie caldura si fortele mult mai egal, ceea ce duce la o performanta mult mai consistenta. Una dintre evolutiile cheie ale tuturor pneurilor anul acesta a fost optimizarea presiunii pe pata de contact cu asfaltul, imbunatatindu-se aderenta si manevrabilitatea. Noua compozitie supersoft introdusa pentru 2015 este conceputa sa reziste mai bine faramitarii si granularii. Aceasta munca de dezvoltare care a fost dusa in perioada dintre sezoane subliniaza inca odata evolutia continua a Pirelli si filozofia imbunatatirilor, asa cum s-a intamplat de la revenirea companiei in Formula 1 in 2011.

PIRELLI PE DOUA ROTI: Compania italiana de pneuri va fi inca odata furnizorul exclusiv de pneuri pentru toare clasele din Campionatul Mondial de Superbie, in cadrul unui acord care se deruleaza pana in 2018. Acest parteneriat inceput in 2004, devine cel mai longeviv acord pentru un unic furnizor de pneuri in istoria motorsportului international. Pirelli are de asemenea un angajament ferm cu Campionatul Mondial de Motocross, avand deja acumulate 62 de titluri mondiale, precum si cu Campionatul Mondial de Anduranta Moto, care include patru etape anul acesta. Pirelli este sponsor oficial cu pneuri de motocicleta pentru Campionatul American de Supercross – precum si furnizor oficial de pneuri pentru unii dintre piloti. Pirelli este un partener proeminent in multe alte campionate nationale ca unic sau doar furnizor partener, incluzand BSB (Campionatul Britanic de Superbike), CIV (Campionatul National Italian), IDM (Campionatul National German) si FSBK (Campionatul Francez de Superbike). In regiunea Asia Pacific asa cum este furnizor oficial exclusiv pentru seriile Superbike din Malaezia si Filipine, Pirelli va fi sponsor principal pentru etapa din Malaezia a Campionatului Mondial de Superbike. Pentru prima data acest campionat va ajunge si in Tailanda anul acesta, unde Pirelli concureaza in CM de Motorcross. In Japonia a fost lansat Pirelli Cup 600 Challenge destinat sa promoveze tinerele talente din aceasta tara. Anul acesta Pirelli va deschide in Indonezia a patra sa fabrica pentru productia de pneuri de motocicleta.

OBIECTIV URMARIT DE PIRELLI: CRESTERE GLOBALA: Politica Pirelli de expansiune in regiunea Asia Pacific va continua, intarind transferul de tehnologie dintre circuitul de curse si strada ca obiectiv cheie. In afara de asta Pirelli este implicat intr-un vast numar de campionate din sporturile cu motor pe teritoriul Asia Pacific, care cuprind o gama extrem de diversa de la Ferrari Challenge (care include 7 etape de la Sepang la Abu Dhabi), Lamborghini Trofeo, Campionatul Australian GT si Campionatul Chinez de Raliuri. Din punctul de vedere al afacerii, Pirelli se asteapta la o crestere anuala in regiunea Asia-Pacific de aproape 16% in urmatorii cativa ani, ceea ce va face din Pirelli una dintre firmele cu cea mai rapida crestere la nivel mondial. In particular, exista o cerere substantiala pentru produse premium, in special datorita cresterii semnificative a vanzarilor de masini in China, in special. Aceasta crestere demonstreaza cresterea globalizarii Pirelli, prin Formula 1, care ofera o vitrina perfecta pentru tehnologia si know-how-ul Pirelli.

PUNAND ACCENT PE TINERI: O prioritate pentru Pirelli a reprezentat-o intotdeauna promovarea tinerelor talente, dovedita in trecut prin schema Pirelli Star Driver si WRC Academy, iar acum prin sprijinul prelungit al campionatelor GP2 si GP3, care se intaresc in 2015. Anul acesta, aceste importante pepiniere sunt completate de Formula 4: conceputa sa fie o punte intre karting si mult mai avansatele categorii de monoposturi. Pirelli a sustinut acest nou campionat inca din faza de conceptie, care in prezent se deruleaza in cateva tari din intreaga lume cu diferite motoare, sasiuri si producatori de pneuri.

NOUTATI DIN GERMANIA: In Germania, Pirelli a preluat exclusivitatea furnizarii de pneuri pentru Campionatul German GT anul acesta, si care se bazeaza pe variantele echivalente de competitii ale supercaruri-lor de serie si prestige ale producatorilor pentru care Pirelli este furnizor al echiparii de origine. Inca odata, aceasta noua initiativa reintareste legatura vitala dintre competitii si utilizatorul cotidian: un etalon al anvelopelor Pirelli. Campionatul German GT este un important teren de pregatire pentru campionatele de anduranta ale viitorului, precum si o piata cheie pentru industria auto ca intreg. Pirelli continua in mod natural relatia cu seria Blancpain GT, care s-a dovedit de mare success, incluzand evenimente clasice precum Cursa de 24 de ore de la Spa.

PREZENTA CONSOLIDATA IN AMERICA: In cele doua Americi – care gazduiesc patru runde ale Campionatului Mondial de Formula 1 – Pirelli isi intareste inca odata prezenta. Teritoriul reprezinta cea mai mare piata globala pentru Pirelli; cu doua dintre cele mai importante campionate sportive unul fiind Pirelli World Challenge (destinat unei mari varietati de masini de competitive de la MINI la Porsche, pe cele mai prestigioase circuite din America) si Campionatul Brazilian de Turisme, in care sunt prezente legende ale sportului precum Rubens Barrichello, care a castigat titlul anul trecut.
Directorul Pirelli motorsport Paul Hembery anunta la lansarea celui mai nou program de motorsport al companiei din Melbourne:” Este un real privilegiu pentru noi sa avem startul sezonului de Formula 1 aici, si sa prezentam planurile noastre pentru sezonul ce urmeaza pe un teritoriu vital pentru Pirelli. Regiunea Asia-Pacific este cu adevarat locul unde a inceput sa se scrie istoria Pirelli in motorsport, multumita victoriei din 1907 in Raliul Paris-Peking, iar anul acesta celebram 90 de ani de la prima victorie de Grand Prix in 1925. In timp ce tehnologia anvelopelor s-a schimbat intr-o masura de nerecunscut fata de atunci, competitiile au ramas cu fermitate in ADN-ul nostru, ceea ce inseamna dezvoltarea inovatiilor care intr-o zi vor fi vazute pe strazi, beneficiind de siguranta ca si de performanta. De la sezonul acesta asteptam sa intelegem mai bine cum exact au evoluat masinile echipelor si daca asta schimba interactiunea dintre pneu si circuit si ca avem o noua cursa in Mexic: o alta tara unde avem o fabrica si o prezenta puternica. De asemenea ne extindem activitatile globale in afara Formulei 1, consolidand reputatia Pirelli ca fabricant de pneuri adanc implicat in sportul cu motor din intreaga lume. Testele de Formula 1 din pre-sezon din Spania au demostrat ca performanele pneurilor noastre sunt in linie cu ceea ce ne-am asteptat, ca imbunatatirile pe care noi le-am adus livreaza rezultatele pe care le-am asteptat cu aceasta noua generatie de masini”.
Directorul activitatilor de competitie Pirelli Moto, Giorgio Barbier adauga: “Colaborarea si abordarea constructiva dintre dezvoltatori, fabricanti, echipe si piloti a reprezentat intotdeauna reteta succesului. Munca pe care o depunem in campionatele de varf pentru motocicletele derivate din produsele de serie, precum si in toate competitiile la care participam, este fundamentala pentru dezvoltarea pneurilor noastre de competitii, care sunt la fel precum cele destinate clientilor nostri. Cu o vanzare in crestere a motocicletelor in regiune, Asia-Pacific devine o foarte interesanta piata pentru noi si unde vom investi si mai mult in urmatorii ani”.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram