Infograficul 18 HumanGraphExperience – Multisensory Experiences lansat de Starcom MediaVest Group

27 ianuarie 2015

Potrivit cercetarii, respondentii ar fi incurajati sa foloseasca sau sa cumpere produsul daca mesajul ar fi insotit de lumini (in proportie de 80%), muzica sau mesaje audio (79%), o experienta tactila (79%) sau de una olfactiva (74%).

In acelasi timp, unele experiente multisenzoriale par sa aiba mai mult efect asupra barbatilor decat asupra femeilor: luminile influenteaza intr-o proportie mai mare barbatii (84%) decat femeile (78%) sa foloseasca sau sa cumpere produsul; similar se intampla si in cazul adaugarii unei experiente tactile (84% - 76%).

Experienta olfactiva influenteaza cel mai puternic decizia de alegere a brandurilor folosite de catre tinerii cu varste intre 18 si 29 ani (84% - 82%), luminile influenteaza cel mai mult categoria de varsta 18 - 24 de ani (89%), iar experienta tactila are cel mai mare efect asupra categoriei 25 – 29 de ani.

De asemenea, acesti stimuli senzoriali aduc un plus de memorabilitate: 86% dintre respondenti considera ca ar retine o reclama clasica daca ar fi insotita de lumini, 83 % - muzica sau mesaj auditiv, 78% - experienta tactila si 70% - experienta olfactiva.

In februarie 2013, Starcom MediaVest Group a lansat seria HumanGraphExperience cu intentia de a oferi informatii constante si relevante despre dinamica relatiei dintre consumatori si brand-uri si impactul pe care evolutia acesteia o are asupra comportamentului brand-urilor pe piata. Compania Starcom a valorizat intotdeauna insight-ul puternic de consumator, de aceea monitorizeaza in mod constant comportamentul emergent al diferitelor grupuri de consumatori pentru a putea planifica comunicarea brand-ului in cel mai important spatiu – mintea consumatorului.
Seria de infografice este o initiativa pe termen lung si reprezinta o parte dintre rezultatele de analiza ale departamentului de Consumer Understanding din cadrul agentiei.
Gasiti mai multe detalii in HumanGraphExperience-ul atasat, dar si pe conturile noastre de Facebook si Pinterest. Contactati-ne cu incredere pentru informatii suplimentare.

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume SMG Worldwide si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania premiata la Cannes, dar si alte festivaluri precum Eurobest, Ador, Portoroz, Effie si Webstock. Cu o experinta de mai bine de un deceniu in industria romaneasca de comunicare, agentia enumera totodata specializari diverse ale departamentelor si oamenilor sai precum Consumer Understanding, Inovatie, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram