Exista aur in fiecare dintre noi O demonstratie pusa la cale de Leo Burnett Group BRD si Federatia Romana de Handbal

18 decembrie 2014

Aurul este un simbol al ambitiei, o valoare care poate fi aprinsa in fiecare dintre membrii unei echipe de handbal si care poate fi data mai departe generatiilor mai tinere. Astfel, in noua campanie, Leo Burnett Group transpune dorinta arzatoare pentru castig intr-un poster creat prin folosirea unei cerneli in care a fost amestecata pilitura din medaliile de aur castigate de echipa de handbal feminin a Romaniei. Imaginea prezinta lotul de handbal feminin al Romaniei, care a castigat editia din 2014 a Campionatului Mondial de Handbal Feminin Under 18.

Campania include un film de making of, care ilustreaza modul in care a fost produsa seria limitata de postere. Imaginile evidentiaza atat pasiunea lotului de handbal feminin, exemplificata prin antrenamente dure, meciuri incrancenate si castiguri rasunatoare, cat si nevoia de a da mai departe valorile care reprezinta aceasta echipa, de la membrele senioare la tinerele generatii.

“Sunt doua aspecte importante care contribuie la dezvoltarea sanatoasa a lotului de handbal feminin din Romania: efortul constant sustinut de pasiunea neclintita si obiceiul de a transmite mai departe generatiilor mai tinere gustul victoriei si importanta ei. Am fost impresionat de ambitia cu care au jucat fetele in finala. Handbalistele nu s-au oprit la cele noua goluri avantaj din ultimele minute ale meciului si au castigat, in fata Germaniei, cu 32 la 21. Am vazut atunci o determinare obligatoriu de dat mai mai departe noilor generatii, care trebuie sa le priveasca pe fetele acestea ca pe niste modele de urmat”, a declarat Lorand Balint (Managing Director, Leo Burnett Group).

In cadrul campaniei, Cristina Laslo, Lorena Ostase si Bianca Bazaliu, parte din echipa de junioare care a castigat Campionatului Mondial de Handbal Feminin Under 18, editia din 2014, au vizitat redactiile publicatiilor centrale. Acestea au oferit jurnalistilor posterele reprezentative pentru conceptul “Exista aur in fiecare dintre noi”, in cadrul unei actiuni simbolice menite sa transmita pasiunea jucatoarelor si dorinta de a impartasi importanta castigului.

De asemenea, membrele echipei de handbal feminin a Romaniei au trimis aceste postere catre personalitatile care le-au servit drept inspiratie de-a lungul timpului si la cluburile de handbal unde se antreneaza junioarele care aspira la statutul de campioane.

Toate informatiile legate de aceasta initiativa au fost centralizate pe website-ul campaniei.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:

- din partea Leo Burnett Group: Lorand Balint (Managing Director), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer), Alexandru Pomana (Strategic Planning Senior), Razvan Ghilencea (Copywriter), Bianca Dumitrascu (Art Director), Mihai Mateescu (Web Designer), Alin Danila (Programator PHP), Sorin Deleanu (A/V Production Manager), Diana Alexa (Brand Comm Director), Victor Stroe (Planning Director), Razvan Pricop (Print Production Director), Laura Maricescu (PR Manager), Ruxandra Avram (PR Event Manager);

- din partea BRD Groupe Societe Generale: Mircea Tomescu (Brand & Comm Director) si Cosmina Frincu (CSR & Sponsorship manager);

- din partea Red Carpet Studio: Marius Samoila;

- din partea Romania TV: Catalin Striblea.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram