Poveşti digitale la cea de a doua ediţie a trainingului internaţional NGOs Communication camp

4 noiembrie 2014

NGOs Communication camp, training-ul internațional dedicat comunicării specializate pentru ONG-uri, aflat la doua ediție, se va desfășura în perioada 1-8 septembrie în Valea Doftanei, județul Prahova. Pe parcursul unei săptămâni 30 de participanți, oameni cu expertiză în domeniul comunicării și membri ai organizțiilor non-profit din țări precum: Italia, Ungaria, Turcia, Croația, Grecia, Cehia, Austria, Spania, Polonia și România vor participa la o serie de sesiuni de formare și ateliere de educație nonformală prin care vor experimenta promovarea digitală şi tehnici inovatoare de storytelling.

”Cred în puterea organizațiilor nonprofit de a schimba lumea în bine, în puterea oamenilor cu voință de a contura proiecte cu impact ce au nevoie de voce pentru a fi auzite. NGOs Communication Camp este acea voce, locul unde ONG-urile pot învăța despre comunicarea specifică acestora.
Dacă anul trecut, la organizarea primei ediții a training-ului, plecam de la premisa existenței unei nevoi de comunicare specializată, după training am realizat că este o nevoie reală, pentru că strategia de comunicare a organizațiilor non-guvernamentale nu respectă tiparul de marketing prestabilit. De aceea și anul acesta vom organiza un training de comunicare, finanțat prin Programul Erasmus plus, prin care trainerii noștri vor iniţia tineri cu vărste între 18 și 35 de ani în tainele comunicării prin metode precum storytelling” a declarat, Emilia Radu, trainer al proiectului NGOs Communication camp.

Cursul de formare nișat pe tema comunicării pentru ONG-uri, organizat de Asociatia D.G.T. (Do Great Things and leave your mark) prezintă șase concepte specifice comunicării digitale și dezvoltă competențele participanților prin intermediul atelierelor de ”Storytelling”, unde participanții învață să tranforme proiectele ONG-urilor în povești cu tâlc, ”Brand de angajator”, la care conturăm strategii pentru oameni valoroși, ”Comunicare internă”, un workshop ce ajută liderii de ONG-uri şi lucrătorii de tineret să-şi motiveze echipa, ”Backpack Journalism”, un atelier de iniţiere în jurnalism-ul digital, ”Materiale promoționale” o sesiune în care punem mintea și degetele în mișcare și creionăm materiale vizuale și ”Laboratoare creative” locul unde poveștile ONG-urilor prind viață. Astfel, la finalul cursului, participanții vor putea crea strategii de comunicare creative, care să spună povești relevante despre oamenii și proiectele acestora.

Prin intermediul celor șase module, trainerii intenționează să dezvolte competențe în comunicarea digitală, educație nonformală și implicarea în comunitatea și societatea de unde provin. În plus, la finalul cursului participanții vor primi un certificat Youth Pass acreditat de Comisia Europeană la nivel internațional care să ateste competențele în comunicare internă, relații publice,web-design și storytelling asimilate în cele șapte zile de formare.

###

Asociația D.G.T. este o organizație non-guvernamentală înființată în martie 2011 de către un grup de tineri cu experiență în schimburi internaționale și cursuri de formare co-finanțate de Comisia Europeană prin programul Erasmus plus. Misiunea asociației este axată pe crearea unei rețele naționale și internaționale între tineri, lucrători de tineret, formatori și profesori de naționalități și backgrounduri diferite. Această rețea abordează teme de interes social precum ecologia, schimbarea climatică, dezvoltarea sustenabilă și cetățenia europeană, prin metode de educație non-formală. Prin intermediul proiectelor implementate la nivel internațional, voluntarii asociației își dezvoltă un set de abilități necesare găsirii unui job sau inițierea unui proiect de antreprenoriat.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram