Webinar gratuit: Colectarea datelor 30 soctombrie 2014

29 octombrie 2014

Acest webinar va fi sustinut de Andreea Vecerdea, Cercetător Economist în Management si Trainer în cadrul diviziei europene a The KPI Institute. Activitatea sa de consultant si trainer s-a materializat in proiecte privind implementarea sistemelor de managementul performantei, sustinerea de cursuri pe tema Indicatori de Performanta, Criterii de Performanta, dar si sustinerea workshop-ului HR Dashboard and Scorecard: From metrics and KPIs to an integrated system.
In cadrul cercetarilor intreprinse, Andreea Vecerdea a documentat peste 500 de KPIs, contribuind la dezvoltarea publicatiilor KPI Compendium si la seria de rapoarte Top 25 KPIs. De asemenea, a realizat articole pentru blogul smartKPIs si Performance Magazine.

Formarea participantilor presupune intelegerea la nivel teoretic si practic a pasilor care trebuie urmati in procesul de colectare al datelor, a identificarii surselor de date pentru indicatori, precum si a tuturor instrumentelor si tehnicilor de activare a indicatorilor antrenate in acest proces care succede selectarea si documentarea Indicatorilor Cheie de Performanta .

Webinarul se bazeaza pe transmiterea de informatii cu potential de aplicare practica, precum si pe sesiunea de Q&A care va avea loc la finalul webinarului.

Agenda webinarului contine teme precum: caracteristicile datelor de calitate, procesul de colectare a datelor, taxonomia surselor de date si instrumente si tehnici de activare a indicatorilor.

Participarea este gratuita, iar inscrierile se pot realiza accesand site-ul Acumen Integrat, sectiunea Noutati.

Despre Acumen Integrat

Acumen Integrat a fost fondata în anul 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei la nivel strategic, operational si individual si formarea profesională dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor de performanta.

In ultimii ani, Acumen Integrat a dezvoltat si a perfectionat in mod constant procesul de organizare a evenimentelor dedicate segmentului business din Romania cu scopul de a oferi solutii practice, obiective si durabile.

Cu o rețea de traineri și colaboratori locali și internaționali, și cu un portofoliu de peste 300 de clienți, Acumen Integrat a cunoscut o dezvoltare continuă care s-a reflectat în livrarea a peste 20 tipuri de traininguri pe teme legate de managementul performantei, marketing, resurse umane.

În prezent, Acumen Integrat îşi extinde aria de activitate cuprinzând programe de învăţare din diverse arii funcţionale şi industrii, în anul 2014 adăugând la portofoliul evenimentelor 2 noi cursuri: Managementul Echipei și Elemente de Management Intercultural.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram