Cum iti poti ajuta angajatii? Date importante de marcat in agenda pentru luna octombrie

10 octombrie 2014

Cursurile sunt recomandate managerilor, specialistilor, profesionistilor in resurse umane, antreprenorilor care doresc sa se perfectioneze in domeniul resurselor umane si call centerelor.

Programele vizeaza ca participantii sa inteleaga si sa-si insuseasca notiuni fundamentale despre imbunatatirea performantei angajatilor variind de la o planificare riguroasa a carierei, la cresterea implicarii emotionale a personalului si mergand pana la instrumentele adaptate domeniul specific al departamentelor, precum cel de Call Center.

Cursurile se bazeaza pe invatarea prin intermediul schimburilor de informatii generate de discutiile de grup, exercitii, fise de lucru modelate pe situatii din realitate, studii de caz si analize, prezentari improvizate despre subiecte surpriza pentru a ajuta participantii sa dobandeasca si abilitati de prezentare, un punct esential pentru orice persoana care se afla pe post de coordonator.

Principalele avantaje ale participarii la aceste cursuri constau in dezvoltarea si imbunatatirea urmatoarelor abilitati:
• Înțelegerea și aplicarea metodelor și instrumentelor de măsurare și planificare a implicării angajaților;
• Înțelegerea procesului de implicare a angajaților și deprinderea abilităților de a-l folosi și implementa în propria organizație;
• Identificarea etapelor care pun în dificultate implementarea programelor de implicare a angajaților și cum trebuie abordate aceste situații;
• Clarificarea și înțelegerea conceptelor cheie de managementul succesiunii;
• Înţelegerea planificării succesiunii în poziţii cheie şi pregătirea corespunzătoare a oamenilor pentru a-şi afirma abilităţile;
• Identificarea angajaților cu potențial și oferirea de oportunități de dezvoltare a carierei pentru a le permite să progreseze și să preia un set mai larg de sarcini;
• Înțelegerea provocărilor managementului performanței în Call Center și a modalităților de a răspunde acestor provocări;
• Înțelegerea selecției și folosirii KPIs la nivel de organizație, departament și angajat;
Materialele de curs sunt completate de template-uri, unelte, modele de lucru pe care participantii le pot folosi imediat pentru implementarea propriilor idei in cadrul companiei lor, feedback personalizat si suport din partea trainerului.

Accesati detalii despre agenda si inscrieri pe site-ul Acumen Integrat

• Implementarea si Optimizarea Programelor de Implicare Emotionala a Angajatilor
• Implementarea Programelor de Mangementul Succesiunii
• Managementul Performantei in Call Center

Despre Acumen Integrat

Acumen Integrat a fost infiintata in 2004, avand ca principala activitate oferirea de solutii in managementul performantei si formarea profesionala dedicata sprijinirii organizatiilor in implementarea riguroasa a indicatorilor de performanta. In ultimii ani, Acumen Integrat a dezvoltat si a perfectionat in mod constant procesul de organizare a evenimentelor dedicate segmentului business din Romania cu scopul de a oferi solutii practice, obiective si durabile.

Cu o retea de formatori si colaboratori locali si internationali si cu un portofoliu de peste 300 de clienti, Acumen Integrat a cunoscut o dezvoltare continua care s-a reflectat in livrarea a peste 20 tipuri de cursuri pe teme legate de managementul performantei, resurse umane, marketing, logistica si in domeniul medical. In prezent, Acumen Integrat isi extinde aria de activitate cuprinzand programe de invatare din diverse arii functionale si industrii.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram