Danone Mic Dejun Delicios – sortimente de iaurt special create pentru cei mici

6 octombrie 2014

Toamna aceasta Danone aduce in atentia micilor consumatori Mic Dejun Delicios - o varianta de mic dejun hranitor, gustos si la indemana pentru cei mici, ideal pentru a fi consumat atat acasa, cat si la scoala. Gama include doua sortimente de iaurt facut din lapte de cea mai buna calitate de la fermierii romani - iaurt alb si iaurt cu capsuni, ambele cu fulgi de porumb. Cele doua variante de iaurt se diferentiaza printr-un ambalaj inspirat din personajele Disney (Minnie, Mickey, Daisy si Donald).
“Pe masura ce cresc, copiii renunta treptat la micul dejun. Doar 40% dintre adulti respecta prima masa din zi, fie din lipsa de timp sau din obisnuinta. Am lansat aceasta gama, special creata pentru copii, in speranta ca astfel parintii vor reusi mult mai usor sa inradacineze obiceiul de a lua micul dejun in comportamentul copiilor inca de la varste fragede. Astfel, copiii au parte de dimineti jucause, dar si de aport de proteine, calciu, vitamina D si fibre, pentru o crestere sanatoasa.” declara Anca Stroe, Director de Marketing Danone Europa de Sud Est.
Un iaurt pe zi este important pentru o alimentatie sanatoasa si echilibrata, in toate etapele vietii, dar in special la varste fragede, atunci cand se formeaza obiceiurile alimentare. Studiile* arata ca, pe masura ce inainteaza in varsta, obiceiul copiilor de a lua micul dejun se diminueaza. 83% dintre copiii cu varste cuprinse intre 3-6 ani iau micul dejun zilnic, la varsta adolescentei doar 54%, iar la varsta adulta 40%. Iaurtul este o sursa de proteine - necesare pentru cresterea si mentinerea muschilor si oaselor si o sursa de calciu – pentru dinti sanatosi si un zambet frumos.
Noua gama Danone Mic Dejun Delicios este produsa la fabrica Danone din Bucuresti si este disponibila in doua variante de produs la 140 grame: iaurt cu capsuni si iaurt alb indulcit. Ambele variante includ topping de fulgi de porumb, bogat in fibre, si un continut scazut de grasime (2%).

* Datele folosite in acest comunicat provin din mai multe studii realizate de Danone in ultimii trei ani, intre care: Studiu fundamental pentru intelegerea rolului lactatelor proaspete in comportamentele generale de consum ale romanilor, Synovate, 2011; Raport cu privire la perceptia iaurturilor, 360 insights, 2014; Danone Brands Tracking, GFK, 2014; Studiu OMNIBUS 2013;
###
Danone Romania este lider de piata in categoria produselor lactate proaspete, inregistrand in anul 2013 o cifra de afaceri de 481 milioane RON. Compania are in portofoliu peste 80 de referinte de produs, realizate in majoritate in fabrica din Bucuresti, cu lapte proaspat colectat de la fermierii romani.
Compania Danone PDPA Romania face parte din Grupul Danone, prezent in 120 de tari, unul dintre liderii mondiali din industria alimentara, detinand locul 1 in lume in fabricatia de produse lactate proaspete si locul 2 in lume in domeniul apelor minerale imbuteliate si al alimentatiei pentru bebelusi. Grupul Danone a inregistrat in 2013 vanzari de peste 20 miliarde EURO.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram