Marele Premiu al Japoniei cursa

6 octombrie 2014

Suzuka, 5 octombrie 2014 – Lewis Hamilton a castigat Marele Premiu al Japoniei si are acum un avans de 10 puncte in fruntea clasamentului general. Pilotul de la Mercedes a folosit doar pneurile Cinturato Albastru de ploaie si Cinturato Verde intermediare pe toata durata cursei. Din cauza conditiilor meteo, slick-urile de compozitie hard si medium nu au fost folosite deloc. Cursa a fost oprita in turul 46 dupa incidentul in care a fost implicat Jules Bianchi (Marussia).

Cursa a inceput in spatele masinii de siguranta, pentru prima oara dupa Marele Premiu al Canadei din 2001, o premiera pentru Pirelli in Formula 1. Apoi a fost oprita in turul 2 din cauza ploii, iar restartul s-a dat 20 de minute mai tarziu, tot in spatele masinii de siguranta. In aceste conditii, pilotii au fost obligati sa plece cu pneurile de ploaie, asa cum prevede regulamentul cand se da startul in spatele masinii de siguranta.

Circuitul a inceput sa se mai usuce dupa ce masina de siguranta a intrat la boxe in turul 10, iar pilotii au folosit pneurile intermediare pentru majoritatea cursei. Spre final a inceput sa ploua din nou, cativa piloti profitand de neutralizarea cursei pentru a trece din nou pe pneuri de ploaie.

“Marele Premiu al Japoniei s-a desfasurat in conditii dificile, dar acum principala noastra preocupare este legata de starea lui Jules Bianchi”, a spus Paul Hembery, directorul Pirelli Motorsport.

Cei mai buni timpi ai zilei in functie de compozitie
Medium Hard Intermediare Ploaie
1 N/A N/A Ham 1m51.600s Ham 1m52.563s
2 N/A N/A But 1m51.721s Ros 1m52.607s
3 N/A N/A Vet 1m51.915s Mag 1m55.284s

Cel mai lung parcurs cu un set de pneuri:
Intermediare 27 tururi Botas si Vergne
Ploaie 12 tururi Hamilton

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram