Popularitatea internetului a determinat noi strategii de promovare, sprijinite și de costurile relativ mici. Multe companii au înțeles că o poziție bună în rezultatele generate de motoarele de căutare poate însemna pe terment lung economii serioase.
La rândul lor și serviciile de promovare prin SEO se maturizează și se diversifică: „Multe agenții SEO se limitează doar la pozițiile în motoarele de căutare și nu prezintă modalitățile în care eforturile depuse în optimizarea pentru motoarele de căutare generează beneficii reale pentru afaceri. Am descoperit că atunci când un client înțelege cu adevărat valoarea unei campanii seo o conferă afacerii sale, este mult mai dispus să colaboraze și să ajute cu aspectele care țin de el, ceea ce face campanie mult mai eficientă.” susține Jon Payne, CEO al unei firme care oferă servicii SEO.
Patrick Coombe, expert în marketing online și CEO al unei companii care oferă servicii SEO declară: „Să ne amintim că SEO înseamnă optimizarea pentru motoarele de căutare. Noi optimizăm siteurile pentru motoarele de căutare. Google ne indică viitorul cu fiecare actualizare, ajustare și schimbare a directivelor. Google iubește SEO. Noi curățăm web-ul pentru ei și ușurăm munca roboților Google. Îi ajutăm să parcurgă mai ușor web-ul și mult mai puține impurtăți de analizat. Optimizarea pentru motoarele de căutare este atragerea de link-uri prin crearea de conținut, marketing de conținut, optimizarea site-ului, rețele de socializare și o bună dezvoltare a website-ului.”
Statisticile mai arată că 18% dintre vizitatori dau click pe prima poziție din motoarele de căutare, 10% pe a doua poziție și 7% din accesări se duc către poziția a 3-a. Încă un factor luat în calcul de firmele care au ales să apleze la agențiile care oferă servicii SEO pentru promovarea afeacerilor lor.
Materialul poate fi citit și pe site-ul publicației Revista22
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro