Prima ediție a proiectului va avea loc joi, 18 septembrie 2014, între orele 18:30 - 21:30 la Shakespeare Pub, pe strada Vasile Conta, numarul 18. Costul participării este de 100 RON.
Platforma Conexiuni urmărește eficientizarea schimbului de experiență dintre diverși manageri și identificarea soluțiilor inovatoare, ce îi vor ajuta să își îndeplinească obiectivele și să se bucure de succes în carieră și în proiectele personale. Conexiuni își propune să descopere și să maximizeze elemente de diferențiere, să alinieze valorile, pasiunile, talentele, credințele și experiențele personale pentru a atinge scopurile clar definite.
Conexiuni, un proiect pentru minte și suflet, se adresează atât femeilor, cât și bărbaților cu vârsta cuprinsă între 25 și 60 de ani, care își doresc să își mențină o viață activă și echilibrată atât în domeniul de business cât și în cel personal. Fiecare ediție a proiectului Conexiuni este împărțită în patru workshop-uri „Sunt un star”, „Salonul de idei”, „La sueta” și „Implicare”.
Workshop-ul Sunt un star se conturează printr-o alipire dintre business și pasiune ce își propune să alinieze valorile angajatului la valorile de business ale unui antreprenor. Joi, 18 septembrie, Anda Racșa, cu două pasiuni profesionale, finanțele firmei și cadouri florale, o persoană creativă și cu mult umor, va împărtăși din experiența ei de viață.
Salonul de idei, al doilea workshop din cadrul programului Conexiuni, aduce în prim plan noi idei de business, de sprijinirea angajaților în integrarea valorilor, viziunii și misunii personale cu cele ale companiei, un alt aspect care contribuie la atingerea obiectivelor de business, iar joi, Eduard Leoveanu, consultant, manager și trainer, va prezenta prin jocuri interactive câteva trucuri care vor fi utile în dezvoltarea afacerii.
La sueta este zona de networking în care fiecare dintre participanți se va prezenta, va vorbi despre el și așteptările sale de la aceste întâlniri, va primi cadouri și se va simți ca „acasă”.
În cadrul ultimului workshop al platformei Conexiuni, Implicare, se alege o campanie socială la care se vor găsi soluții la problemele în cauză, fiind un suport al acesteia și se vor pune la dispoziție idei, programe și instrumente profesionale. Iolanda Gheorghiu, președintele „Asociației Pacienților Oncologici din România” (A.P.O.R), îi va informa pe toți participanții despre cancerul la sân, cum se poate preveni boala și care sunt pașii pe care trebuie să îi urmeze fiecare femeie în cazul în care va fi depistată cu această maladie.
Invitatul permanent al zilelelor de joi va fi Maria Ilie, manager de proiect Allberry, platforma de antreprenoriat social care promovează munca persoanelor cu dezabilități, infectate cu virusul HIV și a victimelor traficului de persoane. Maria Ilie alături Albberry vor să facă fapte bune, să ofere un cadou mai mic sau mai mare, mai colorat sau mai vesel celor din jur.
Fiecare participant la cele patru workshop-uri se va bucura de o atmosferă caldă, primitoare, de multe surprize, o tombolă cu premii și de cadouri de la sponsorul principal al proiectului, MINERALIUM Dead Sea. În urma acestui proiect de networking invitații vor înțelege că oricine poate să reușească să aiba un business de succes dacă își dorește cu adevărat și orice obstacol existent poate fi depășit cu voință, determinare și pasiune.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro