Brandingul personal – cum sa devii 100 tu

25 iulie 2014

Perceptia celorlalti despre tine este rezultatul felului in care alegi sa te comunici. Este in puterea ta sa-ti influentezi parcursul profesional sau personal prin eforturile pe care le faci pentru a te pune in valoare, altfel spus, prin branding personal.
Brandingul personal este despre ce doresti sa transmiti celor din jur, punctele tale forte, de diferentiere, care te pot face memorabil, dar si despre capacitatea de a comunica clar, consistent si constant si despre atentia pe care o acorzi ingrijirii personale. Primul pas catre definirea brandingului personal este introspectia, iar al doilea este forma in care comunici - verbal, non-verbal (inclusiv prin tinuta pe care o ai). Succesul din cadrul interactiunilor sociale este determinat de increderea in sine, iar pe aceasta o poti construi eliminand acei factori care te impiedica sa te simti bine in pielea ta, cum ar fi stresul, anxietatile, chiar si matreata. Senzatia de mancarime la nivelul pielii capului, aspectul inestetic al matretii, indeosebi pe hainele inchise la culoare, genereaza o stare de disconfort si te fac sa te simti mai putin atractiv.
Paul Olteanu, trainer in comunicare publica si branding personal explica:
”Brandingul personal este un proces social, in care imaginea ta se contureaza in mintea celorlalti din tot ce aud si vad despre tine. Iata cateva lucruri pe care ar trebui sa le ai in vedere daca vrei sa-ti construiesti un brand personal solid:
o Ar trebui sa incepi prin a-ti raspunde la urmatoarele intrebari: Care este talentul tau?, Ce te pasioneaza?, Care sunt valorile tale? Ce te motiveaza? Si odata ce ai raspuns la aceste intrebari, gandeste-te cum faci sa proiectezi raspunsul lor in mintea celorlalti. „Cum ii fac pe ceilalti sa ma vada in lumina potrivita?”
o Brandingul personal este o investitie pe termen lung. In fiecare moment ai responsabilitatea fata de tine sa castigi si sa pastrezi increderea celor din jur. Iar increderea se construieste din suma detaliilor si se pierde usor din lipsa congruentei intre ce pretinzi si ce proiectezi.
o Brandul personal bine construit poate functiona ca un simbol. Poti ajunge sa fii o sursa de inspiratie pentru cei din jur, daca investesti energie, rabdare si atentie.
o Retelele sociale sunt cele mai accesibile platforme in care iti poti construi brandul personal, insa este important sa fii o prezenta relevanta, astfel incat sa-ti faci vocea auzita in ”galagia” existenta. In Romania exista peste 10.000.000 de utilizatori de internet si 7 milioane de utilizatori de Facebook. Sa nu fii prezent online inseamna sa pierzi intalnirea cu milioane de potentiali clienti, parteneri sau angajatori.”
Increderea in atuurile personale este data si de grija pe care o acorzi modului in care arati, ceea ce contribuie in mod decisiv la formarea primei impresii. Daca ai un par curat, fara matreata, ai si increderea sa te arati lumii exact asa cum esti, fara a avea nimic de ascuns.
CLEAR a dezvoltat sampoane antimatreata personalizate pentru femei si pentru barbati, care hranesc pielea capului in profunzime pentru eliminarea si prevenirea matretii.¹
Samponul antimatreata CLEAR women iti ofera ingrijirea de care ai nevoie pentru un scalp sanatos si un par frumos. Are la baza NUTRIUM 10, un complex unic de agenti antimatreata, pro-vitamine, minerale, uleiuri si ingrediente active care elimina complet matreata¹, patrunde in profunzime si ingrijeste pielea capului si parul.
CLEAR Men este samponul antimatreata pentru barbati numarul 1 in lume². Creat 100% pentru barbati, CLEAR Men are la baza BIONUTRIUM 10, un complex unic de agenti antimatreata, pro-vitamine, minerale, uleiuri si ingrediente active care elimina complet matreata.²
Pentru a fi cat mai increzator in tine insuti, CLEAR iti ofera ingrijirea specializata de care ai nevoie astfel incat sa nu ai nimic de ascuns.
CLEAR. Zero Matreata.² Nimic de ascuns.
¹ Matreata vizibila, necesita utlizare regulata
² Calcule efectuate de Unilever in baza datelor raportate de Nielsen pentru categoria de sampon antimatreata de barbati, utilizand datele cumulate din 39 de tari in perioada Ianuarie 2014- Februarie 2013. Informatii disponibile la cerere.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram