PIRELLI: PREMII PENTRU CEI MAI BUNI NOUĂ FURNIZORI DIN 2013

17 aprilie 2014

Pirelli a înmânat pe 16 aprilie Premiile „Supplier Award 2014“, premii prin care firma italiană recunoaşte calităţile celor mai importanţi furnizori ai săi.

A treia ediţie a Premiilor anuale Supplier Award a recompensat nouă companii internaţionale - dintre care opt sunt din Europa - care s-au distins de-a lungul anului 2013.

Pirelli a ales câştigătorii pe baza unor criterii obiective, inclusiv durabilitate, calitate, nivelul serviciilor şi al inovării.

Pirelli acordă o atenţie deosebită colaborării cu furnizorii săi, pe care îi consideră a fi parteneri de afaceri fundamentali în strategia globală a companiei, care este tot mai mult concentrată pe sectorul premium.

Furnizorii câştigători provin dintr-o gamă largă de medii, de la producători de cauciuc natural până la companii specializate în instruirea personalului.Sumele facturate de către furnizorii câştigători variază şi ele considerabil, de la o jumătate de milion de euro până la 70 de milioane de euro.

Luigi Staccoli, Chief Purchasing Officer Pirelli, a declarat: „Există o prezenţă europeană puternică printre câştigătorii din acest an. Societăţile câştigătoare au fost toate în măsură să ofere calitate şi inovaţie prin produsele şi serviciile lor, în mijlocul unei pieţe internaţionale extrem de competitive. Pe lângă furnizorii noştri tradiţionali de materii prime, am recompensat şi societăţi specializate în instruirea personalului şi software. Acest lucru subliniază faptul că în succesul societăţii noastre se implică o mare varietate de persoane, contribuind în special la procesul de „decomplexitate“. Păstrând tradiţia recentă, am fost încântaţi să îi invităm pe câştigători la pista de testare Vizzola, astfel încât să poată încerca unele dintre pneurile în crearea cărora toţi au jucat un rol.“


Departamentul de achiziţii al Pirelli este format din 135 de specialişti din întreaga lume, dintre care 40 lucrează la sediul Pirelli din Milano. În fiecare an, aceste persoane aleg şi gestionează 12.000 de furnizori, selectându-i în funcţie de securitate, inovaţie, calitate, durabilitate, gestionarea riscurilor, precum şi eficienţa acestora în cadrul lanţului de aprovizionare. Este o evaluare în profunzime, care nu se referă doar la furnizorii direcţi, ci şi la furnizorii furnizorilor, datorită unui program de autoevaluare de la furnizor.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram