Bacania cu suflet afacere de familie de 120 000 de euro in 2013

30 ianuarie 2014

Bacania cu suflet, afacerea de familie fondata de sotii Doina si Liviu Oprea, in decembrie 2011, a cunoscut un avans puternic anul trecut, reusind sa isi consolideze pozitia pe piata bacaniilor din Bucuresti si sa dubleze vanzarile. Astfel, bacania a realizat afaceri de aproximativ 120.000 de euro in 2013, de doua ori mai mult fata de anul anterior.

Impulsionati de dorinta de a aduce in Bucuresti o parte din mancarea autentica romaneasca, asa cum este aceasta in Maramures sau Bucovina, sotii Oprea au investit 15.000 de euro intr-un concept altfel. Atmosfera prietenoasa din bacanie a atras, in ultimii doi ani, clienti variati, de la pensionari la manageri, care apreciaza produsele facute din ingrediente naturale, de calitate, si care tin la sanatatea lor.

“La noi nu se gasesc inlocuitori de mancare si bautura, ci produse naturale, autentice, al caror gust poate nici nu este cunoscut de multe persoane. Intrucat ne pasa de sanatatea noastra si a clientilor nostri, am ales sa avem la vanzare numai preparate traditionale, atestate, de la gospodarii sau mici producatori locali”, a declarat Liviu Oprea, manager Bacania cu suflet.

Printre cel mai bine vandute produse in cadrul bacaniei, Liviu Oprea mentioneaza mezelurile (pastramele de rata, gasca si crap, rulada de iepure sau vita, muschiul perpelit si parizerul oltenesc, slanina frageda sau pieptul hituit si carnatii virsli de la Brad), branzeturile maturate sau casurile de capra cu diverse adaosuri, precum mararul sau prazul, si vinurile de la Crama Oprisor, Casa Isarescu, ale Aureliei Visinescu, Davino de la Dealu Mare etc. Unul dintre vinurile inedite care se regasesc la Bacania cu suflet este cel de la Manastirea Jercalai de la Urlati (Via Domnului).

“In general, oamenii sunt curiosi si atrasi de noutate, de inedit. Produsele pe care le aleg in alimentatie nu fac exceptie de la aceasta regula si, tocmai de aceea, cautam sa avem mereu in oferta bacaniei produse noi, dar care sa pastreze aceleasi standarde de calitate cu care ne-am obisnuit clientii”, a explicat Liviu Oprea.

Referitor la cine trece pragul Bacaniei cu suflet, acesta a adaugat ca un sfert sunt clienti companii, in timp ce restul persoane fizice.

Pentru a raspunde cerintelor acestora, bacania isi propune ca in 2014 sa utileze si o bucatarie unde sa poata pregati propriile prajituri si placinte de casa, dar si cozonaci.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram