MARELE PREMIU AL BRAZILIEI2013 – ANTRENAMENTE LIBERE INCEPUT PE PLOAIE IN MARELE PREMIU AL BRAZILIEI

25 noiembrie 2013

Echipele au avut la dispozitie si pneurile dezvoltate pentru sezonul 2014, dar din cauza conditiilor meteorologice nu au putut sa le foloseasca. Vettel a fost singurul pilot care a parcurs un tur si cu acest tip de pneuri. Tinand cont ca vremea se anunta ploioasa si in zilele urmatoare, antrenamentele de vineri vor fi cu siguranta foarte utile.

Cel mai bun timp al zilei a fost stabilit de Nico Rosberg in prima sesiune de antrenamente libere cu pneurile intermediare Cinturato Verde: 1m:24,781s. Rosberg a fost cel mai rapid si o buna parte din cea de a doua sesiune de antrenamente libere, pana cand timpul sau a fost batut de Vettel. Pilotul de la Mercedes a revenit pe finalul sesiunii si a stabilit un timp mai bun decat rivalul de la Red Bull Racing: 1m:27,306s.

Pe finalul ultimei sesiuni de antrenamente libere ploaia s-a mai domolit, dar Esteban Gutierrez (Sauber) a fost singurul pilot care nu a trecut pe pneuri intermediare. Majoritatea pilotilor au folosit un singur set de pneuri intermediare si unul de ploaie pe tot parcursul zilei, chiar daca regulamentul le permitea sa utilizeze un set suplimentar de pneuri intermediare in caz de ploaie.

CE SPUNE DIRECTORUL PIRELLI MOTORSPORT:

Paul Hembery:„A fost un inceput de weekend dificil aici la Interlagos, dar se pare ca vom avea parte de aceeasi vreme si in zilele urmatoare, ceea ce inseamna ca antrenamentele de vineri au fost foarte utile. E pacat doar ca pilotii nu au avut ocazia sa testeze pneurile dezvoltate pentru 2014, dar oricum tinand cont ca anul viitor vom avea monoposturi complet diferite informatiile nu erau esentiale. Din pacate nu putem controla vremea si acest lucru face parte din provocarile Formulei 1. Desigur informatiile adunate pe ploaie sunt limitate, iar riscul de accidente este mult mai mare. In aceste conditii, echipele nu au parcurs foarte multe tururi cu toate ca uzura si degradarea pneurilor este foarte mica. Pneurile intermediare s-au comportat perfect in aceste conditii si este greu de prezis o strategie in circumstantele actuale. Cred ca in final o strategie cat mai flexibila, plus un pic de noroc, va face diferenta.”

CEL MAI RAPIDE PNEURI ALE ZILEI:

Antrenamente libere 1:
1.Rosberg 1m24.781s Intermediare noi
2.Hamilton 1m25.230s Intermediare noi
3.Vettel 1m25.387s Intermediare noi

Antrenamente libere 2:
1.Rosberg 1m27.306s Intermediare folosite
2.Vettel 1m27.531s Intermediare folosite
3.Webber 1m27.592s Intermediare folosite

DATE STATISTICE:

Prototip Hard Intermediare Ploaie
Km parcursi * 4 8 2.533 550
Seturi folosite ** 1 1 37 20
Cel mai mare numar de tururi ** 1 2 25 17

* Numarul total de km parcursi in cele doua sesiuni de antrenamentele libere de toti pilotii.
** Per compozitie, toti pilotii.

FIE CA FORTA SA FIE CU TINE:

Forta G maxima pe franare (forta longitudinala): Virajul 1 @ -4.3 g
Forta G maxima pe viraje (forta laterala): Virajul7 @ 4.11g

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram