BDR Associates a instrumentat recent doua proiecte emblematice cu potențial de imagine pentru România

14 octombrie 2013
Autor:
dowmedia08

Bucureşti, 14 octombrie 2013 – Agenția de comunicare strategică BDR Associates a dezvoltat, în luna septembrie, două proiecte diferite, dar complementare, care s-au transformat în instrumente creative de imagine pentru România. Salonul Calului și Conferința Europeană Anuală de Semiconductori și Circuite Integrate au reuşit să aducă prestigiu şi vizibilitate României în urma unei munci de echipă, în care determinarea, inovaţia şi creativitatea au contribuit decisiv la poziţionarea celor două proiecte.

BDR Associates a câștigat licitația organizată în 2012, pentru implementarea Conferinței de Semiconductori și Circuite Integrate în România, în urma alegerii la nivel internațional a capitalei București, pentru găzduirea acestui eveniment anual de înaltă ținută științifică și academică. Peste 500 de personalități de prestigiu ale lumii academice, printre care și persoane care iau decizii majore în industria de semiconductori au vizitat România în premieră absolută, atrase de potențialul pentru activitățile de cercetare și dezvoltare în domeniul componentelor electronice.

BDR Associates a lucrat timp de un an, pentru pregătirea acestui proiect, asigurând cadrul comunicării cu participanții din întreaga lume și asistarea acestora pentru diferite formalități, creația si producția materialelor, dezvoltarea unui website dedicat și integrarea platformei de inregistrări și plăți online, managementul financiar și de proiect, organizarea programelor turistice opționale, elaborarea și implementarea conceptelor creative pentru evenimentele speciale care au devenit vehicule de imagine pentru țară, prin conținutul informațional și creativ. De asemenea, BDR Associates s-a ocupat de managementul evenimentului reprezentând organizarea integrală și implementarea conferinței pe parcursul unei săptămâni. Sub sloganul Meet Romania at home, creat de agenție pentru eveniment, BDR Associates a adus în fața celor peste 500 de oameni de știință din întreaga lume concepte creative care au pus în valoare România modernă, pitorescul unic al tradițiilor și folclorului românesc autentic, capodopere ale culturii românești, mari realizări ale oamenilor de știință români, descoperind în același timp pentru cei din veniți din toate colțurile lumii, splendoarea și unicitatea peisajului din spațiul carpato-dunarean. Timp de o săptămână Bucureștiul a devenit capitala lumii știintifice transformând în același timp evenimentul într-un puternic vector de imagine a unei Românii în permanentă evoluție, cu o cultură și tradiții unice.

La sfârșitul lunii septembrie, BDR Associates a dezvoltat și coordonat campania de comunicare pentru Salonul Calului, ediția a doua, după o pregătire intensă, pe parcursul a multor luni de zile. Agenția a integrat într-o strategie de comunicare creativă și complexă, campania de presă, componentele de media offline și online, publicitate stradală, social media , event management și instrumente specifice activităților de public affairs, atrăgând atenția publicului larg asupra evenimentului și schimbând în același timp percepţia autohtonă asupra echitației, ca sport nobil. BDR Associates a realizat integral identitatea vizuală a evenimentului. Salonul Calului, eveniment care prin participarea competițională, dar și prin diversitatea publicului spectator care a reunit comunitatea de afaceri, diplomați acreditați la București, alături de publicul larg, este o manifestare unică în zonă, care tinde să devină un eveniment de referință pentru iubitorii de echitație din țările din regiunea Central și Est-Europeană. Peste 3.000 de spectatori au asistat, în perioada 26-29 septembrie, la un spectacol de înaltă clasă, îmbinând rafinamentul cu elementele de mare spectaculozitate, performanţa sportivilor şi celor 150 de cai concurenţi cu show-urile originale, pe cai.

“BDR Associates consideră că transformarea proiectelor de imagine ale companiilor în instrumente pentru promovarea României trebuie să fie o misiune asumată, contribuind astfel la consolidarea încrederii în oferta României ca piață pentru dezvoltarea afacerilor și pentru încurajarea investițiilor străine”, a declarat Alexandra Mihailescu, Vice President, Industries & Technologies, BDR Associates, a Hill+Knowlton Affiliate.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram