Chic Ville lanseaza colecţia de toamna – produse speciale se alatura celor 5 500 aflate deja pe stoc

2 octombrie 2013

Chic Ville, unul dintre cele mai noi concepte de magazine de decoraţiuni interioare din România, anunţă lansarea colecţiei de toamnă care cuprinde peste 100 de produse inedite care răspund tendinţelor actuale în materie de amenajare a locuintei.

„Sfârşitul acestui an este marcat de un stil natural, inspirat din esenţele pădurii, iar tendinţele toamnei pun accent pe recoltă, belşug, pe produse care înfrumuseţează spaţiul şi îl fac să fie deosebit de primitor. Predomină cremul şi marourile, portocaliul, ruginiul, bordeaux-ul şi materialele naturale”, a declarat Marius Şerbănescu, Director de Achiziţii Chic Ville.

Astfel, pentru a aduce clienţilor cele mai noi trenduri existente la nivel internaţional, Chic Ville a lansat noua colecţie de toamnă sub sloganul „You are so beauti-fall” şi a grupat produsele în game potrivite momentelor de toamnă: „Wine and vintage”, „Time to fall...in love” şi „Hocus-pocus-preparatus”, o grupă specială, care îşi va face simţită prezenţa în special în apropierea Halloween-ului.

„Aceste colecţii reprezintă propunerile noastre de decorare şi amenajare, în ton cu perioada în care ne aflăm şi cu trendurile internaţionale. În anumite intervale ale anului, clienţii vor găsi în Chic Ville trei zone semnalizate distinct cu produse specifice, şi cu această ocazie îi invităm să le descopere”, a mai afirmat Marius Şerbănescu.

Clienţii vor găsi atât produse fabricate manual în număr limitat, cât şi o întreagă gamă de decoraţiuni aparte, speciale, care vor fi comercializate în toată reţeaua de magazine. Printre acestea se numără obiecte de mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, sofale, birouri, dulapuri), obiecte de sticlă, ceramică, accesorii pentru bucătărie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative, toate acestea putând fi achiziţionate drept cadou, atât pentru locuinţa personală, cât şi pentru a fi oferite familiei, prietenilor sau colegilor.

„Cele peste 100 de tipuri de produse selectate cu ocazia toamnei, fac parte din cele aproximativ 5.500 existente pe rafturile magazinelor din Cluj şi Bucureşti, acesta din urmă având data de inaugurare programată în 17 octombrie. Dintre acestea, cea mai mare parte sunt aduse din ţări europene, precum Belgia, Olanda sau Norvegia, însă propunem clienţilor şi produse importate chiar şi din Argentina”, a mai spus Marius Şerbănescu, adăugând că Chic Ville lucrează cu peste 80 de furnizori din 10 ţări.

„Odată cu lansarea colecţiei de toamnă, mizăm pe o creştere a traficului cu 40% în magazine, comparativ cu perioada de vară”, a mai spus reprezentantul companiei, afirmând totodată că, cei care doresc reamenajarea locuinţei, se pot baza pe sfaturile consultanţilor din magazinele Chic Ville.

Pe site-ul magazinului vizitatorii vor găsi toate produsele noii colecţii, alături de piese de mobilier de diferite dimensiuni, cu un design unic, artizanal şi alte obiecte decorative.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram