Soluţia de business “Registratura documente şi secretariat” de la Star Storage – Cea mai eficienta asistenta pentru o organizaţie

8 aprilie 2013
Autor:
dowmedia08

Star Storage, furnizorul român de top pentru soluţii de stocare, arhivare şi management de informaţii (date şi documente), servicii externalizate de Data Center şi Cloud, prezintă soluţia de business “Registratură documente şi secretariat” – Cea mai eficientă asistentă pentru o organizaţie – soluţie la cheie care asigură scăderea cu până la 45% a costurilor operaţionale cu corespondenţa ale unei organizaţii. Această soluţie face parte din conceptul „Fabrica de Soluţii – Soluții de Business Adevărate, nu Platforme”, este unică și diferă de orice altă soluție de acest gen de pe piață, pentru că oferă funcționalități superioare altor soluții de registratură implementate în România, acestea fiind de obicei numai niște simple registre de intrare/ieșire. Mai mult decât atât, soluția de la Star Storage este customizabilă, fiind potrivită atât în sectorul privat, cât și în cel public, atât pentru companii medii, cât și pentru organizații mari cu sedii distribuite geografic, indiferent de cât de complexă ar fi structura organizatorică a acestora.
Soluţia de business “Registratură documente şi secretariat” este acum la versiunea 5 și reprezintă o soluţie necesară pentru eficientizarea managementului corespondenţei oricărei organizaţii, datorită funcţionalităţilor pe care le oferă, precum: captură şi înregistrare documente – permite scanarea documentelor intrate în organizaţie înainte sau după înregistrare; gestiune de conținut – distribuie electronic corespondenţa, corelează documente, oferă posibilitatea de adăugare de documente scanate oricând în fluxul de lucru; urmărirea corespondenţei – permite urmărirea istoricului documentelor, a timpilor de soluționare a acestora (ex: pentru plângeri, cereri, petiții), oferă o reprezentare grafică inovatoare a fluxului de corespondență într-un format ușor de citit; notificări și fluxuri de lucru – oferă distribuția controlată a documentelor, a notificărilor prin e-mail și a termenelor; raportarea – permite analize multiple a documentelor primite sau trimise, a tipurilor de rezoluţii, data și metoda de primire a cererilor etc.
Soluţia de business “Registratură documente şi secretariat” de la Star Storage asigură următoarele avantaje esenţiale pentru utilizatori:
• Scăderea costurilor operaţionale şi eficientizarea gestiunii corespondenţei;
• Reducerea timpului alocat operațiilor administrative legate de corespondenţă;
• Eliminarea erorilor din activitatea de registratură şi secretariat;
• Asigurarea disponibilităţii documentelor, datelor şi informaţiilor critice de business prin crearea arhivei electronice;
• Coordonarea dintr-un singur loc a întregii corespondenţe, fiind astfel asigurate urmărirea şi controlul eficient pentru toate documentele aferente proceselor aflate în curs de desfăşurare;
• Automatizarea managementului corespondenţei;

„Organizaţiile întâmpină în fiecare zi probleme şi provocări legate de corespondenţă, care pot conduce la situaţii critice şi creşteri de costuri, de exemplu din cauza pierderii unor documente importante. Star Storage pune la dispoziţia acestora o soluţie concretă care transformă activitatea de registratură şi secretariat ineficientă, greoaie şi consumatoare de foarte mult timp într-una productivă și rapidă, conducând astfel la creşterea profitabilităţii organizaţiilor care o utilizează. “Registratură documente şi secretariat” de la Star Storage este o soluţie de afaceri care, prin beneficiile oferite, permite oricărei organizaţii să fie proactivă în gestiunea corespondenţei şi în acelaşi timp să-şi reducă cu până la 45% costurile operaţionale.
Folosind soluţia Star Storage, organizaţiile sunt capabile să proceseze şi să administreze eficient, rapid şi facil corespondenţa, nefiind necesară achiziţia altor aplicații. De asemenea, soluţia noastră “Registratură documente şi secretariat” poate fi utilizată şi ca registratură (mailroom) mixtă, oferind gestiunea corespondenţei atât pe suport de hârtie cât și în format electronic, reducându-se astfel costurile şi timpul alocat activităţilor de registratură şi secretariat.”, a declarat Cătălin Păunescu, Managing Director, Star Storage.

Despre STAR STORAGE - INFORMATION MANAGEMENT | OUTSOURCING | CLOUD
Star Storage este o companie românească, capital 100% privat, leader în soluţii pentru protecţie şi management al informaţiilor în România. Cu peste 12 ani de experienţă pe piaţa din România, Star Storage şi-a dezvoltat portofoliul de soluţii şi servicii pornind de la principiul integrării complete de-a lungul întregului ciclu de viaţă al informaţiilor generate de o companie - din momentul producţiei acestora până în momentul stocării sau distrugerii: servicii externalizate de output management (producţie documente), servicii externalizate de arhivare şi management al arhivelor hibride (arhive fizice şi electronice), servicii externalizate de Data Center şi Cloud, soluţii de infrastructură IT şi soluţii de business, toate integrate cu soluţiile de gestiune a informaţiilor geospaţiale (GIS).

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram