Wave Division lanseaza prima platforma digitala de e couponing din Romania

15 noiembrie 2012
Autor:
dowmedia08

Bucureşti, 15 noiembrie 2012 – Compania Wave Division, una dintre cele mai mari agenții de BTL full service din România, a încheiat un parteneriat cu Coupons.com, lider european în domeniul promoţiilor de cupoane digitale, ce vizează lansarea în premieră pe piața din România a unei platforme digitale de e-couponing, dedicată promovării promoțiilor prin intermediul cupoanelor online.

Coupons.com Limited este lider european în domeniul promoţiilor de cupoane digitale, subsidiară a companiei americane Coupons.com Incorporated, lider mondial în soluții de e-marketing prin intermediul cupoanelor online.

Lansarea platformei digitale de e-couponing este o premieră absolută în România şi corespunde dinamicii accentuate a segmentului de shopper marketing si de digital marketing pe plan local, permiţând brandurilor să se facă mai bine cunoscute potenţialilor clienţi, care vor avea la dispoziţie un instrument adiţional de marketing. Proiectul inovator lansat de către Wave Division va fi coordonat de Bogdana Baltasiu, Business Development Director, fost Client Service Manager la Nielsen, care va avea responsabilități de coordonare și dezvoltare a noului serviciu de e-couponing.

Noua platformă digitală iniţiază în acelaşi timp un proces de educare a pieţei, prin conectarea marketingului digital la comportamentul şi preferinţele cumpărătorilor anterior procesului de cumpărare (pre-shopper marketing). Cele mai recente studii de specialitate relevă creşterea duratei alocate de consumatori planificării sesiunii săptămânale de shopping, anterior vizitei din magazin si nu doar in mediul offline, ci si in cel online. Un studiu efectuat de Wave Division în februarie 2012, prin care au fost intervievati un număr de 3007 cumpărători cu acces online, relevă faptul că 70% dintre aceştia îşi planifică sesiunile de shopping, iar 51% iau în calcul promoţiile şi reducerile existente în alcătuirea coşului de cumpărături.
Un procent de 88% dintre cumpărătorii chestionaţi doresc să printeze şi să utilizeze cupoanele de reducere şi promoţiile oferite online. Dintre aceştia, 87% sunt dispuşi să schimbe ruta obişnuită de cumpărături şi să viziteze alte magazine, în care pot folosi cupoanele găsite online sau primite prin email.

Conceptul de digital couponing permite accesul gratuit, online, la discounturi şi promoţii pe care cumpărătorii le pot utiliza pentru coşul de cumpărături lunar. Cupoanele digitale vor fi disponibile în cadrul acestei platforme digitale tip multi-brand, multi-retailer, şi vor putea fi printate de către consumatori în scopul utilizării lor în magazinele comerţului modern (hipermarketuri, supermakerturi, magazine tip discount). Platforma digitală va include diverse activităţi de marketing şi promoţionale în parteneriat cu partenerii săi, producători şi retaileri.
“Suntem onoraţi că am devenit partenerii Coupons.com în România şi că putem iniţia un proiect vizionar pentru marketingul online, care va influenţa comportamentul consumatorului român, îl va responsabiliza şi îi va oferi un acces suplimentar la brandurile prezente pe rafturile din magazine, la cele mai avantajoase preţuri. Ne dorim ca acest nou tip de shopper marketing să însemne un pariu câştigat pentru noi, partenerul nostru Coupons.com, dar şi pentru întreaga piaţă – producători, retaileri, consumatori”, a declarat Al Kamara, CEO Wave Division.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram