Ca urmare a succesului primelor săptămâni dedicate gastronomiei asiatice, derulate anul acesta, Lidl aduce din nou în România produse pline de savoare din Orientul Îndepărtat. Cea de-a treia ediție a “Săptămânii Asiatice” se va desfășura în toată rețeaua de magazine Lidl începând cu 10 septembrie a.c.
Incitanta bucătărie asiatică, renumită pentru combinațiile de ingrediente delicioase şi sănătoase este acum la îndemâna tuturor clienților Lidl care vor să se delecteze cu arome tradiţionale asiatice. Preparatele rapide precum tăițeii din făină de grâu, cu pregătire în 4 minute, sau sosul Wok în diferite arome ce vor surprinde prin gustul autentic și plin de savoare.
Condimentele cu aromă inconfundabilă, esențiale pentru reușita rețetelor orientale, dar și uleiurile specifice asiatice, de arahide sau de susan, vor completa aventura în cultura gastronomică asiatică. Pentru desert, Lidl a pregătit delicii culinare precum faimoasele prăjiturele cu răvaș și băuturi cu aromă de caise japoneze sau de fructul pasiunii și goji, Asia Sprizz.
Prin Săptămâna Asiatică, Lidl a extins campania «Tot ce-i mai bun din România, tot ce-i mai bun din Europa», depăşind graniţele Europei şi mergând către Asia. Călătoria gastronomică iniţiată de Lidl reflectă dorința companiei de a propune clienților săi o bucătărie diversificată bazată pe ingrediente de pe toate continentele la preţuri foarte avantajoase.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro