Mai mult de 200.000 de livrări realizate cu succes. Peste 3 milioane de fire de flori livrate. Aproape 1 milion de trandafiri oferiți. La toate acestea se adaugă buchetele și aranjamentele realizate în cele 5 Florării Floria. Și, de vreme ce fiecare dintre noi se raportează, oricând, la cei 7 ani de acasă, astăzi, Grupul Floria începe să se raporteze la cei 7 ani de business.
Probabil unul din puținele business-uri din România care au pornit din online și s-au dezvoltat, ulterior, și în offline.
Lansat în 2010, ca un serviciu online de livrat flori, Grupul Floria a crescut treptat și și-a adăugat în portofoliu Florăriile Floria, divizia de evenimente – Floria la Evenimente, divizia de vânzare en-gros, divizia de amenajări peisajere.
Grupul Floria și-a consolidat poziția de lider intuind nevoile clienților și inovând în permanență. Floria a fost prima florărie online care a implementat plata cu Bitcoin. Tot pentru clienții săi, Floria a gândit un sistem prin care clientul primește fotografia reală a buchetului înainte ca acesta să fie livrat. Ulterior, sistemul a fost preluat și de către alți jucători de pe piață.
Procesarea comenzii, pregătirea buchetului, trimiterea fotografiei și livrarea buchetului, adică principalii pași pentru efectuarea comenzii, au loc în doar 2 ore. Sistemul a fost gândit identificând, în timp, principalele aspectele pe care clienții le iau în considerare atunci când comandă online: ușurința și rapiditatea procesului, design-ul buchetelor, prețul convenabil. Până astăzi, Floria a rămas singura florărie care oferă acest serviciu.
Prima florărie Floria a fost deschisă la începutul anului 2015, iar la sfârșitul aceluiași an a fost lansată și prima florărie-concept, în Piața Dorobanți. Și aici, experiența clientului primează. Magazinele Floria sunt mai mult decât simple florării. Sunt adevărate oaze urbane, locuri unde cumpărătorii optează pentru buchete sau aranjamente personalizate, cu un design special, dar și pentru cadouri create de artiști locali, vinuri de lux, decorațiuni sau cărți.
Ca parte din planul de expansiune al grupului, la finalul anului 2016 a fost lansată Floria AFI Cotroceni, iar în luna martie 2017 a avut loc inaugurarea magazinului Floria din cadrul Băneasa Shopping City.
Una dintre cele mai importante divizii Floria, din punct de vedere al expertizei, al volumului de resurse implicate și a complexității proiectelor este divizia de amenajare peisajeră. Cu un portofoliu de clienți precum Park Lake sau Veranda Mall și cu decoruri-concept semnate – precum decorul pentru show-ul Varekai desfășurat în Băneasa Shopping City - această divizie numără proiecte din cele mai diverse: de la amenajare spații verzi sau mall-uri, până la amenajări grădini și spații de împădurire.
Depozitului en-gros de flori și plante reprezintă pariul grupului cu industria locală. Aliniat la cele mai înalte standarde, depozitul este dovada clară că modul de stocare corect al florilor le crește considerabil acestora durata de viață. În plus, prin adăugarea opțiunii de web shop, mai mulți jucători locali se pot aproviziona online, salvând astfel timp prețios.
Comunicarea permanentă cu clienții a dus și la dezvoltarea unor produse speciale și la stabilirea unor pattern-uri de comportament în rândul celor care oferă flori. Deși o mare parte din clienți rămân fideli buchetelor simple, tradiționale și florilor cunoscute, precum trandafirul, gerbera, garoafele sau freziile, există și cerințe pentru flori exotice sau pachete speciale.
„Am identificat o serie de motive pentru care oamenii oferă flori. De la cele mai comune, cum sunt aniversările sau buchetele trimise în semn de mulțumire, până la buchete cu rolul de a impresiona, pachete speciale cadou, cu flori și parfum sau pachete pentru ocazii speciale – un buchet de flori și un coș cu fructe, pe care îl livrăm, deseori, în spitale, pentru persoane aflate în convalescență.
De ce spun că unele buchete au rolul de a impresiona: unul dintre cele mai comandate produse de la Floria, de exemplu, este pachetul special "Cucereste-o". Acesta presupune trei livrări succesive. Se începe cu un trandafir roșu, 11 minute mai târziu sunt livrați 11 trandafiri, urmând ca, peste alte 89 de minute, să fie livrat un buchet de 89 de trandafiri. În total, 101 trandafiri. Succesul de care s-a bucurat acest produs ne-a arătat încă o dată că, pe lângă gestul natural de a oferi flori, sunt apreciate experiențele inedite”, a declarat Marina Popescu, general manager Floria.
Cel puțin 100 de persoane și-au unit destinele cu ajutorul Floria. Florăria online a gândit un pachet special pentru această ocazie. Produsul a fost comandat de mai multe ori, mai ales de persoane care locuiesc în afara țării.
La împlinirea celor 7 ani de activitate, Floria mizează din nou pe experiență. Astfel, clienţii Floria au şansa să câştige un week-end în Amsterdam, „capitala florilor”. Toate detaliile privind participarea la concurs și premiu sunt disponibile pe site-ul Floria și pe paginile de Facebook Floria și Florăriile Floria.
Sunt incluși automat în concurs toți clienții Floria care cumpără flori sau plante online sau din florăriile fizice. Concursul se desfășoară până în 31 iulie.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro