Nava spaţiala eco Green Bee porneşte în misiune

25 iunie 2012
Autor:
dowmedia08

Green Bee este primul parteneriat din România în domeniul responsabilităţii sociale dintre un retailer şi o companie din sectorul FMCG şi face parte din strategia celor două companii în această direcţie.
Proiectul Green Bee îşi propune să îi înveţe pe copii importanţa protejării mediului inconjurător prin intermediul unei aventuri SF. Copiii, sub îndrumarea echipajului navei format din căpitanul Raxo Williams şi secundul Noni, vor pleca într-o călătorie imaginară unde vor afla informaţii esenţiale despre atmosferă, aer, poluare, apa şi importanţa acesteia, hrană, energie sau deşeuri. Proiectul se bazează pe tehnica învăţării prin joc şi le oferă celor mici posibilitatea de a dobândi cunoştinţe despre ecologie şi de a-şi dezvolta deprinderi prietenoase cu mediul într-o manieră atractivă şi interesantă pentru ei.
,,Protecţia mediului înconjurător şi programele educaţionale pe această zonă sunt o parte foarte importantă din strategia de dezvoltare durabilă adoptată de grupul Coca-Cola Hellenic încă din anul 2007.
Proiectul Green Bee este un proiect de educaţie ecologică ce încearcă să consolideze un comportament responsabil faţă de mediu în rândul generaţiei viitoare. Acest proiect marchează şi un moment important în strategia companiei de a duce relaţia cu partenerii noştri de afaceri la un alt nivel. Astăzi provocările sociale și ecologice sunt din ce în ce mai mari, de aceea noi considerăm că sectorul privat are un rol foarte important în rândul comunităţii, companiile putând oferi acesteia soluţii inovatoare, investiţii şi expertiză de business pentru a face faţă acestor provocări. Mai mult, proiectul Green Bee s-a dovedit a fi şi un punct comun în ceea ce priveşte zona de responsabilitate socială cu unul dintre partenerii noştri strategici - Mega Image”, a declarat Stephane Batoux – Director General Coca-Cola HBC România&Moldova.

,,Creşterea economică, eficienţa şi sustenabilitatea sunt cei trei piloni ai strategiei grupului nostru, strategie ce susţine performanţa economică a companiei şi ne ajută să construim o afacere durabilă. Suntem conştienţi de responsabilitatea pe care o avem în piaţă şi acesta este unul dintre motivele pentru care, în ultimii 3 ani, am lansat o mulţime de iniţiative de sustenabilitate. De aceea suntem încântaţi să fim parteneri ai proiectului Green Bee, un proiect ce corespunde cu strategia noastră de responsabilitate socială, cu proiectele educaţionale pe care le desfăşurăm în acest domeniu şi care ne aduc mai aproape de clienţii noştri şi copiii acestora”, a adăugat Xavier Piesvaux – Director General Mega Image.

,,Ne bucurăm că acest proiect a prins viaţă şi că am reuşit să avem alături de noi companiile Coca-Cola HBC Romania şi Mega Image, pentru a traduce împreună ecologia pe înţelesul copiilor. Green Bee este un proiect amplu, care a plecat de la ideea că educaţia copiilor de astăzi este baza la care se vor raporta mâine ca adulți, şi de la faptul că cei mici învaţă cel mai bine prin poveşti, prin experienţe nemaivăzute. Prin proiectul Green Bee ne dorim ca cei mici să înţeleagă cât este de important să protejeze mediul înconjurător şi să înveţe cum să facă acest lucru singuri sau împreună cu părinții lor”, a declarat Raluca Fişer – Președinte Green Revolution.

Înscriere şi participare

Nava îşi va aştepta micii astronauţi în fiecare zi în parcul Tineretului, zona Rozariu, în perioada 22 iunie – 22 octombrie, in intervalul orar 9:00 – 19:00. Pentru a se bucura de aventura Green Bee, părinţii îşi pot înscrie si programa copiii începând cu data de 22 iunie, pe site-ul www.green-bee.ro. Programarea participanţilor se va face pe categorii de vârste, astfel: 6-8 ani (luni şi marţi), 9-11 ani (miercuri şi joi), 12-14 ani (vineri şi sâmbătă), iar duminică nava va fi deschisă pentru copiii din parc.
După înscriere, copiii sunt aşteptaţi la nava Green Bee pentru a participa la aventura SF timp de 45 de minute. La finalul călătoriei, vor avea de îndeplinit misiuni terestre prin care să demonstreze că pot pune în practică informaţiile dobândite. Participanţii care au parcurs toate etapele proiectului vor intra în competiţie pentru câştigarea unei tabere. 50 de copii, aleşi prin tragere la sorţi, vor beneficia de 6 zile în tabăra eco Tăşuleasa Social.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram