Mystery shopping ul metoda care iti poate propulsa afacerea

20 iunie 2012

SHOPPERS, divizia de Mystery Shopping a grupului theCONSULTANTS, infiintata in 2004, detine la ora actuala cea mai mare cota de piata din Romania. Membra in Mystery Shopping Providers’ Association (MSPA), cea mai mare organizatie de profil din lume, Shoppers are 27 de angajati si in jur de 3000 de colaboratori permanenti pe tot teritoriul Romaniei.

“ Mystery Shopping-ul este una dintre cele mai importante unelte de marketing, interactiunea directa cu clientul poate fi masurata si imbunatatita evitandu-se din timp instalarea unui iremediabil grad de insatisfactie. Datele obtinute de client in urma unui asemenea proiect vin din zonele: respectarea standardelor de servire, tehnici de vanzare, promovarea produselor si serviciilor in campanii, recomandarea produselor si serviciilor, integritatea angajatilor”, a declarat Adrian Barbu, General Manager SHOPPERS, Vicepresedinte al MSPA Europe.

In prezent, datorita cresterii standardului de servicii si produse dorit de consumatori, tot mai multe companii din sfere diferite de activitate apeleaza la Mystery Shopping pentru a se afla in contact strans cu asteptarile cleintilor si a creste forta afacerii lor pe piata.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram