Studiu: Cine iti ofera informatii relevante despre compania ta?

27 aprilie 2011

iVox.ro, platforma online dedicata cercetarilor de piata, a realizat un studiu pentru a afla ce ii motiveaza pe cei aproximativ 30.000 de utilizatorii ai sai sa participe la sondajele dezvoltate pentru clientii iVox si care este parerea lor despre site.
Sondajele realizate de iVox sunt destinate companiilor care doresc sa afle informatii edificatoare prin intermediul carora isi pot dezvolta afacerea: Intelegerea Consumatorului, Branding si Comunicare, Concept si Produs, Pret, Distributie, Satisfactie si Loialitate. Sondajele sunt realizate in conformitate cu nevoile de cercetare ale partenerilor sai. Construirea sondajelor si interpretarea rezultatelor sunt realizate intr-un mod stiintific de specialistii iVox in statistica, sociologie si cercetari de marketing, in raport cu datele obtinute, tendintele pietii si predictiile expertilor din domeniu.
Feedback-ul primit de la utilizatorii iVox care au participat la sondajul “Ce parere ai despre iVox?” este unul pozitiv, aceştia declarandu-se foarte mulţumiţi (70.6%) de ceea ce le ofera iVox, şi de experienţa lor de pana acum ca utilizatori ai siteului ivox.ro. Restul respondentilor se situeaza la un nivel mediu de apreciere a interactiunii cu ivox.ro.
De asemenea, 76.5% dintre respondenti considera interesante temelor abordate in sondajele iVox. In ceea ce priveşte secţiunea “Intrebarea Zilei”, 66,9% dintre respondenţi considera in mare şi foarte mare masura ca aceasta permite utilizatorilor iVox sa işi exprime cat mai liber opiniile pe diferite teme, iar 64,6% cred ca intrebarile puse sunt de actualitate. In plus, 50,5% dintre participantii la sondaj sustin ca intrebarile sunt in mare şi foarte mare masura utile pentru ei, iar 62,9% ca abordeaza teme interesante. Media participantilor la Intrebarea Zilei este de 1200 de raspunsuri pe zi.
Datele obtinute arata ca rezultatele sondajelor sunt in primul rand importante şi foarte importante pentru utilizatori pe plan personal (42,4%) sau ca un fapt divers (44,6%). De asemenea, un procent semnificativ de 28% dintre utilizatori iVox, declara ca folosesc rezultatele şi pe plan profesional.
Atat premiile oferite in urma sondajelor, cat şi sistemul de fidelizare a utilizatorilor sunt considerate avantajoase şi atractive de cea mai mare parte a celor care au completat chestionarul. In privinţa premiilor oferite pentru participarea la sondajele iVox, cei mai mulţi dintre respondenţi sunt de parere ca acestea sunt in mare şi foarte mare masura atractive (70,9%), utile (68,5%) şi consistente (55,9%). Daca ar putea sa aleaga premiul pe care sa il primeasca pentru participarea la un sondaj iVox, cei mai mulţi respondenti ar prefera produse IT sau gadgeturi (30,7%), electronice sau electrocasnice (21,8%) şi excursii sau sejururi (13%).

*

Prin intermediul sondajelor online, iVox ajuta companiile sa descopere perceptiile, satisfactia si loialitatea consumatorilor, vizand propriile servicii sau produse.
In plus, prin intermediul sondajelor lansate pe iVox.ro, companiile beneficiaza de un mijloc de promovare interactiv, care implica activ clientii si potentialii clienti. Aceasta modalitate de promovare se diferentiaza fata de mijloacele clasice de comunicare prin gradul de expunere si de implicare ridicat pe care il manifesta utilizatorii fata de brandul promovat prin intermediul sondajului.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram