Campania «Open your eyes» realizată pentru Centrul Oftalmologic Oculus şi proiectul« Spirit » , un emoţionant demers cinematografic pentru recâştigarea încrederii în români şi în România, produs de compania Claris Films, sunt cele 2 proiecte propuse de BDR în competiţia pentru Sabre şi selectate în finală, la categoriile Health Providers şi respectiv Educational and Cultural Institutions. La fiecare secţiune din concurs, Sabre promovează în finală aproximativ 5 proiecte din miile de proiecte transmise din diverse ţări.
“Performanţa BDR Associates este cu atât mai semnificativă pentru noi, întrucât reintrăm în această competiţie strânsă, după o pauză de câţiva ani în care lipsa de timp nu ne-a permis să ţinem termenele în care trebuiau transmise proiecte şi sperăm într-o recunoaştere finală, având în vedere că am adus primul Sabre PR-ului românesc în 2006 , urcând pe cel mai înalt podium cu Marele Premiu SABRE pentru Cel mai bun proiect din Estul Europei şi menţiunea de excelenţă la categoria Cel mai bun proiect de PR pentru relaţii comunitare”, a declarat Catalina Stan, Presedinte şi CEO , BDR Associates
Cele două proiecte ale BDR Associates se alătură altor 9 proiecte finaliste în reţeaua Hill & Knowlton, cea mare companie de consultanţă în PR şi PA din lume.
SABRE Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) este cea mai cunoscută competiţie la nivel mondial din industria de comunicare, organizată în fiecare an de către prestigioasa publicaţie americană „The Holmes Report”.
Câştigătorii ediţiei 2011 vor urca pe podiumul laureaţilor pe 18 mai, la seara de gală organizată la Praga.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro