ING a inaugurat la Cluj-Napoca, în data de 8 septembrie 2010, Centrul Regional de Servicii pentru clienţii de asigurări din Europa Centrală. Prin deschiderea Centrului Regional de Servicii de la Cluj, ING Service Center Europe S.A. va crea 1000 de locuri de muncă, până în 2013. Centrul Regional de Servicii din Cluj-Napoca unifică activităţile departamentelor Financiar, IT şi Operaţiuni şi Risc din 7 ţări: Cehia, Slovacia, Ungaria, Polonia, Spania, Grecia şi Romania. În prezent, Centrul numără peste 150 de angajaţi şi continuă procesul de recrutare a încă cel puţin 50 de persoane vorbitoare de limbă cehă şi slovacă.
Pentru optimizarea operaţiunilor din regiune şi în vederea îmbunătăţirii serviciilor destinate clienţilor din Cehia şi Slovacia, ING Service Center Europe S.A. recrutează, până la sfârşitul anului, circa 25 de persoane în departamentul de Operaţiuni şi alte 25 în departamentul Financiar. Noii angajaţi vor face parte din echipele care desfăşoară activităţi în domeniul asigurărilor de viaţă pentru ţările amintite. Poziţiile care sunt puse la dispoziţia potenţialior candidaţi sunt: Team Leader, Senior şi Junior operator în cadrul departamentulor Financiar şi Operaţiuni.
„În acest moment, în ING Service Center Europe există deja o comunitate de vorbitori de cehă şi slovacă. Numărul acestora este de aproximativ 80 de angajaţi. Alte 30 de persoane, vorbitoare de limba engleză, au urmat un curs intensiv de limba cehă. Acestea sunt integrate deja în echipele din departamentul de Operaţiuni şi procesează solicitările clienţilor, alături de colegii lor vorbitori nativi de cehă sau slovacă. Ne dorim consolidarea departamentului de Operaţiuni şi a celui Financiar prin angajarea unor buni profesionişti şi a unor tineri dornici de afirmare.” – explică Raluca Deac, Ofiţer de comunicare ING SCE. „Căutăm persoane care să dovedească adaptabilitate, deschidere spre nou, capacitate de învăţare rapidă, receptivitate faţă de nevoile clienţilor.”
Pentru poziţiile de Team Leader şi Senior în departamentele Operaţiuni şi Financiar sunt esenţiale abilităţile de organizare, planificare, managementul resurselor umane, respectiv orientarea spre performanţă, gândirea analitică. Experienţa în domenii precum cel financiar, contabil, back-office sau similare (asigurări, operaţiuni, BPO, SSC) constituie un avantaj. Poziţiile de Junior în aceste departamente pot reprezenta o oportunitate ideală de lansare pentru proaspăt absolvenţi, dar şi studenţi în anii terminali, doritori sa îşi înceapă cariera într-o companie multinaţională. Acestora nu trebuie să le lipsească entuziasmul, acurateţea în muncă şi dorinţa de dezvoltare profesională.
Toţi candidaţii trebuie să aibă studii superioare, cunoştinţe foarte bune de limba engleză şi cehă, şi/sau slovacă, abilităţi foarte bune de operare pe calculator. În contextul beneficiilor, remunerarea reprezintă o recunoaştere a profesionalismului angajatului: salariul mediu al unui angajat al ING Service Center Europe este peste media venitului mediu pe economie, iar la acesta se adaugă bonusurile oferite, care sunt aliniate cu politicile de beneficii ale grupului ING, împreună cu condiţiile performante de lucru şi oportunităţile de dezvoltare profesională.
Căutând şi cultivând excelenţa profesională, compania îşi onorează promisiunea de a investi în oameni şi de a rămâne receptivă la nevoile lor. Planurile de viitor ale companiei constau în angajarea a 1000 persoane până la sfârşitul anului 2013, pentru a susține activitatea ţărilor din Europa Centrală.
Despre ING în Romania şi în lume:
ING România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională de origine olandeză, care oferă servicii bancare, asigurări şi management al activelor pentru 85 de milioane de clienti din peste 40 de ţări.
În România, ING oferă servicii financiar-bancare, asigurări de viaţă, pensii private şi management al investiţiilor prin companiile ING Asigurări de Viaţă, ING Pensii SAFPAP, ING Bank, ING Lease, ING Commercial Finance şi ING Real Estate Investment Management.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro