Serviciile InfoLine pentru companiile small business optimizeaza costurile

20 septembrie 2010
Autor:
dowmedia08

Serviciile de tip InfoLine implementate pentru companii small business reduc costurile si duc la cresterea vanzarilor. Este cazul multor companii care activeaza in telecomunicatii, comert online sau alte servicii care implica relatiile directe cu clientii. ”Pentru un client de-al nostru, dealer de echipamente foto – video cu distributie atat in mediul traditional (magazin specializat) cat si in mediul online (magazin online), am reusit sa generam lunar 238 oportunitati suplimentare prin infiintarea unui serviciu de tip InfoLine.”, arata Silvia Iordache.

Strategia a fost una pe cat de simplu de implementat, pe atat de eficienta pornind de la situatia in care, datorita dezvoltarii companiei, solicitarile telefonice au crescut in intensitate. Activitatea angajatilor companiei nu permitea preluarea tuturor apelurilor clientilor sau ale potentialilor clienti. Numarul solicitarilor telefonice nepreluate sau preluate cu intarziere nu se putea estima, iar calitatea serviciilor oferite nu era cea dorita, motivul fiind apelurile abandonate. Prin infiintarea InfoLine-ului insa toate apelurile nepreluate in 20 secunde de la initiere erau redirectionate catre call center-ul Valoris unde o echipa special instruita prelua solicitarile telefonice si oferea informatii si asistenta apelantilor. Astfel in 4 luni au fost preluate peste 800 de apeluri, care altfel ar fi fost pierdute de client, iar rata de preluare a apelurilor a fost de 93%. ”Serviciul InfoLine ofera posibilitatea de a furniza informatii actualizate despre serviciile companiei, despre promotiile sau programele pe care le dezvolta acestea si totodata de a evalua succesul actiunilor pe care le intreprind.”, arata Marketing Managerul Valoris Center.

Si alte avantaje ale telemarketingului, precum adresarea individuala sau construirea unei relatii continue cu clientul, au fost puse in lumina in cadrul workshopului Telemarketing/Telesales. Temele dezbatute la Conferinta „Marketing in Direct” au demonstrat inca o data ca marketingul este un domeniu al inovatiei, iar marketerii trebuie sa gaseasca solutii creative pentru a ajunge la publicul-tinta.
Evenimentul a fost sustinut de Agrafa, Carturesti, Cramele Recas, Dial Telecom, Grand Hotel Continental, Jacobs Kronung Intense, Jana, Kanara, Dial Telecom, Kanara Print, Media Direct, Media Image, Oriflame, Prigat, RPG Security, Sin Media Sound, Snack Attack, The Money Channel TV, Toblerone, Valoris Center.

Toate drepturile rezervate - LA TROMPETTE COMMUNICATION S.R.L.

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram